Tesla hibrid: contra curentului

O companie din Austria a creat prima Tesla hibrid, modificând un Model 3. Austriecii pretind că noua versiune este ”mai bună și mai accesibilă”! Foto: Thorsten Rixmann



Tesla hibrid Obrist

De ce să pierzi vremea la priză, când poți să încarci din mers? După acest principiu s-au ghidat austriecii de la Obrist Powertrain când au modificat un Model 3, creând primul exemplar Tesla hibrid. Rețeta a fost simplă: a fost înlăturat complet bateriile americanilor și au pus un sistem hibrid propriu.

Obrist Zero Vibration Generator

În față, un motor pe benzină cu 2 cilindri, care cântărește numai 95 kg și produce 54 CP, are numai rol de generator de curent pentru baterie, deci nu propulsează direct mașina. Poartă numele Zero Vibration Generator, pentru că nu vibrează: are o construcție revoluțională cu doi arbori de distribuție și încă doi arbori de echilibrare. Acesta încarcă un pachet de baterii Li-ion de 17,3 kWh, care cântărește 98 kg și este poziționat în spate.

Tesla, campioană la electrice în Europa!

Austriecii sunt de părere că sistemul lor hibrid este ideal, pentru că mașinile electrice sunt prea scumpe și prea grele, iar motorul termic cu 2 cilindri pe care îl montează ei funcționează mereu în sarcina ideală, deci are un consum minim.

Tesla hibrid Obrist

Tesla Model 3 hibrid poate rula 100 km pur elecreic și are o autonomie mixtă de până la 1.000 km. La viteze de peste 65 km/h, totuși, motorul termic este permanent în funcțiune, pentru a păstra bateriile încărcate.Astfel, consumul urban NEDC este de 1,01 l/100 km, iar cel extraurban 1,61 l/100 km.

Acesta este rivalul lui Cybertruck!

Opțional, sistemului se propulsie i se poate monta și un modul de încărcare de la priză, transformându-se într-un plug-in hybrid.

Nu este un sistem dedicat producătorului american, ci poate fi montat pe orice marcă, iar Obrist Powertrain chiar susține că a semnat cu un ”producător auto important”, căruia îi va furniza acest sistem de propulsie din 2023.

via Electrek

Adaugati comentariu