Subscrierile Allianz-Ţiriac pe asigurări auto au crescut cu 8,5% în primele 9 luni

Compania Allianz-Ţiriac Asigurări a înregistrat venituri totale de 729,7 milioane lei din activitatea de asigurări generale şi de viaţă în primele nouă luni din 2014, în creştere cu aproape 8 procente comparativ cu nivelul înregistrat în aceeaşi perioadă din anul anterior.



Profitul operaţional consolidat s-a majorat la 35,4 milioane lei în primele nouă luni ale anului curent, mai mare cu 13,6 milioane lei faţă de nivelul înregistrat în perioada similară a anului anterior (21,8 milioane lei).

În acest al treilea trimestru al anului curent, am avut creşteri pe toate segmentele principale: asigurări auto, non-auto şi asigurări de viaţă”, a declarat Remi Vrignaud, director general al Allianz-Ţiriac Asigurări.

Veniturile din asigurări generale aferente perioadei ianuarie-septembrie au înregistrat o dinamică pozitivă de 9%. Pe acest segment, valoarea primelor brute subscrise în primele nouă luni din 2014 a urcat până la un nivel de 652,7 milioane lei, de la 600,4 milioane lei în anul anterior. Asigurările auto (Casco şi RCA, cumulat) au generat subscrieri de 464,3 milioane de lei în intervalul ianuarie-septembrie a.c., cu 8,5% mai mult faţă de nivelul înregistrat în aceeaşi perioadă a anului 2013.

Pentru întreg portofoliul de asigurări generale, valoarea despăgubirilor plătite de companie pe parcursul primelor nouă luni din 2014 a fost de 295 milioane lei.

Primele brute subscrise de Allianz-Ţiriac din activitatea de asigurări de viaţă, în primele nouă luni ale anului curent, s-au situat la valoarea de 77 milioane lei, rămânând la un nivel staţionar faţă de perioada similară a anului trecut.

Produsele tradiţionale, respectiv poliţele la care componenta de risc este primordială, iar eventuala componentă de economisire operează după principiul capitalizării şi garantării unui randament investiţional minim, au înregistrat o creştere a primelor brute subscrise de 7%, ajungând la 41 milioane lei. Ponderea acestora în portofoliul de asigurări de viaţă al companiei este de aproximativ 53%. Restul de 47% din veniturile asigurărilor de viaţă a fost generat de vânzările de poliţe cu componentă investiţională (unit-linked).

Adaugati comentariu