Sisteme de promovare pentru showroom-urile auto

Sisteme de promovare

Asa cum probabil ai observat, showroom-urile auto folosesc o multitudine de sisteme de promovare pentru a atrage antentia trecatorilor de la o distanta considerabila si pentru a pune in valoare ofertele speciale ori modele de autovehicule ce sa doresc a fi promovate. Trei dintre acestea sunt esentiale si nu ar trebui sa lipseasca din nicio reprezentanta.

Steaguri vela personalizate

Cu siguranta, steagurile vela personalizate sunt primele pe care le vedem in momentul in care ne apropiem de un showroom auto. Cu ajutorul lor putem identifica brandul chiar si de la distanta. Ele sunt extrem de utile deoarece sunt rezistente si pot fi folosite, fara probleme, in spatiul exterior, nefiind afectate de vant sau intemperii.  Faptul ca exista o multitudine de modele face mult mai usoara personalizarea lor.

Astfel, in fata reprezentantei, pot fi plasate steaguri vela XL, ce au inaltimi de pana la 5,2m. In general, ele sunt personalizate pe o singura fata, cu logoul producatorului sau cu elemente in culorile definitorii ale brand-ului, pe verso fiind vizibila imaginea in oglinda. In functie de preferinte, pot fi folosite mai multe forme (pana, lacrima, dreptunghiular).

De asemenea, steaguri vela pot fi plasate si in curte pentru a fi oferite informatii despre brandurile sau modelele existente in showroom. In acest mod, un potential client stie ce asteptari sa aiba si este introdus, inca de la inceput, in atmosfera. Cu ajutorul lor se contureaza chiar si traseul din parcare catre intrarea in spatiul reprezentantei.

Multe reprezentante auto aleg sa plaseze un steag vela personalizat si langa modelele de masini pentru care exista o promotie speciala, cu scopul de a capta atentia persoanelor aflate in interior. In aceasta situatie, sunt recomandate steagurile vela S-M, cu inaltimi mai reduse. Ele au propriul stativ asa ca fixarea se face rapid si fara probleme.

Sisteme de tip roll-ul

Un alt sistem destul de folosit in industria auto este roll up-ul. El poate fi plasat la intrarea in showroom pentru a oferi informatii generale despre brand, dar si alaturi de masini, prezentand principalele caracteristici ale acestora si, eventual, ofertele speciale existente.

Un roll up este usor de montat si ofera, de asemenea, un grad ridicat de personalizare. In functie de dorinte, se poate opta pentru o laminare mata sau lucioasa a panoului de expunere. In plus, exista carcase cu sisteme duble si panouri de expunere fata si spate, perfecte pentru a fi folosite atunci cand un roll up este plasat intr-un spatiu deschis ori pe un culoar de trecere.

Pe suprafata sa se poate afisa logoul, alaturi de fotografii representative si mesaje informative ori promotionale. Totul tine numai de strategia de promovare aleasa, roll up adaptandu-se usor si rapid nevoilor.

Stand suport pentru tableta cu print textil

Nu in ultimul rand, atunci cand se doreste oferirea unei experiente speciale, alaturi de masini poate fi asezat un stand support pentru tableta cu print textil. In acest fel, potentialii clienti au acces la mai multe materiale informative si chiar la filme de prezentare. Asa cum stim, aceasta perioada este una in care digitalizarea ocupa un rol esential iar acest sistem de expunere va raspunde chiar si cerintelor celor mai drastici cumparatori. Potrivit celor de la ExpoPrint Media, personalizarea se face cu print pe material textil, la calitate fotografica si actioneaza precum un asistent de vanzari, capabil sa ofere raspuns primelor intrebari din partea potentialilor clienti, facand o prima selectie a acestora.

Adaugati comentariu