Restricţii de circulaţie pe Podul de la Giurgiu, timp de 1 lună

În perioada 24 mai - 24 iunie 2019 vor fi instituite restricţii de circulaţie pentru Podul de la Giurgiu, în vederea remedierii degradărilor identificate în perioada de garanţie.
giurgiu-ruse

Potrivit Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), „în vederea realizării lucrărilor de remediere a degradărilor identificate în perioada de garanţie pentru obiectivul «Podul de la Giurgiu, peste Dunare, pe DN5 km 64+884″ – inclusiv drumul de acces de la ieşirea din vamă până la intrarea pe pod», antreprenorul format din asocierea Collini Lavori S.p.A – Tecnic Consulting Engineering România SRL a primit avizul favorabil al Inspectoratului de Poliţie al judeţului Giurgiu nr.71969/11.04.2019 pentru instituirea restricţiilor de circulaţie”.

Recepţia lucrărilor pentru Podul Giurgiu – Ruse (pe DN5 Km 64+884) a fost făcută în data de 9 decembrie 2016, la aproape două luni de la deschiderea circulaţiei şi după doi ani de la demararea reabilitării .

„Acest proiect a fost denumit generic „proiect fazat” fiind derulat în cadrul a două perioade de programare consecutive: faza 1 (lucrări executate şi plătite până la 31.12.2015) şi faza 2 (lucrări executate începând cu data de 1 ianuarie 2016 şi derulate până la sfârşitul proiectului)”, preciza la momentul respectiv CNAIR.

Contractul de reabilitare a fost atribuit în luna octombrie 2014 Asocierii Collini Lavori S.p.A. – Tecnic Consulting Engineering, iar în luna noiembrie 2014 s-a dat ordinul de începere a lucrărilor.

Contractul a fost încheiat pe o perioada de 16 luni, investiţia fiind finanţată din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POS-T 2007 – 2013.

Acestea au fost primele lucrări de reabilitare, dupa 61 de ani de la inaugurarea Podului, la 20 iunie 1954. Ele au constat în înlocuirea integrală a sistemului rutier (plăci betonate şi straturi asfaltice).

Amplasat la 1 km aval de Giurgiu şi la 4 km aval de Ruse, traversând Dunărea la km 488+700, de la gurile sale, podul a fost construit pentru trafic mixt, având pe podul principal o cale ferată simplă în partea inferioară şi o şosea cu două benzi de circulaţie la partea superioară. Are 37 deschideri şi lungimea totală de 2223,92 m, din care 1168 m partea română.

 

CITEŞTE ŞI:

Bosch a înregistrat, în 2018, o creştere puternică în România

Poşta Română şi-a casat prin Rabla 139 de vehicule

Flota STB va fi reînnoită cu 430 de vehicule

 

Adaugati comentariu