giurgiu-ruse
Home Infrastructură Restricţii de circulaţie pe Podul de la Giurgiu, timp de 1 lună

Restricţii de circulaţie pe Podul de la Giurgiu, timp de 1 lună

În perioada 24 mai – 24 iunie 2019 vor fi instituite restricţii de circulaţie pentru Podul de la Giurgiu, în vederea remedierii degradărilor identificate în perioada de garanţie.

Potrivit Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), „în vederea realizării lucrărilor de remediere a degradărilor identificate în perioada de garanţie pentru obiectivul «Podul de la Giurgiu, peste Dunare, pe DN5 km 64+884″ – inclusiv drumul de acces de la ieşirea din vamă până la intrarea pe pod», antreprenorul format din asocierea Collini Lavori S.p.A – Tecnic Consulting Engineering România SRL a primit avizul favorabil al Inspectoratului de Poliţie al judeţului Giurgiu nr.71969/11.04.2019 pentru instituirea restricţiilor de circulaţie”.

Recepţia lucrărilor pentru Podul Giurgiu – Ruse (pe DN5 Km 64+884) a fost făcută în data de 9 decembrie 2016, la aproape două luni de la deschiderea circulaţiei şi după doi ani de la demararea reabilitării .

„Acest proiect a fost denumit generic „proiect fazat” fiind derulat în cadrul a două perioade de programare consecutive: faza 1 (lucrări executate şi plătite până la 31.12.2015) şi faza 2 (lucrări executate începând cu data de 1 ianuarie 2016 şi derulate până la sfârşitul proiectului)”, preciza la momentul respectiv CNAIR.

Contractul de reabilitare a fost atribuit în luna octombrie 2014 Asocierii Collini Lavori S.p.A. – Tecnic Consulting Engineering, iar în luna noiembrie 2014 s-a dat ordinul de începere a lucrărilor.

Contractul a fost încheiat pe o perioada de 16 luni, investiţia fiind finanţată din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POS-T 2007 – 2013.

Acestea au fost primele lucrări de reabilitare, dupa 61 de ani de la inaugurarea Podului, la 20 iunie 1954. Ele au constat în înlocuirea integrală a sistemului rutier (plăci betonate şi straturi asfaltice).

Amplasat la 1 km aval de Giurgiu şi la 4 km aval de Ruse, traversând Dunărea la km 488+700, de la gurile sale, podul a fost construit pentru trafic mixt, având pe podul principal o cale ferată simplă în partea inferioară şi o şosea cu două benzi de circulaţie la partea superioară. Are 37 deschideri şi lungimea totală de 2223,92 m, din care 1168 m partea română.

 

CITEŞTE ŞI:

Bosch a înregistrat, în 2018, o creştere puternică în România

Poşta Română şi-a casat prin Rabla 139 de vehicule

Flota STB va fi reînnoită cu 430 de vehicule

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Zimbor
Infrastructură

Autostrada Transilvania. Circulația pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului ar putea fi deschisă în 2026

Pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului, lucrările au ajuns la un stadiu...

Autostrada Transilvania
Infrastructură

Autostrada Transilvania A3. În 2026, se va putea circula neîntrerupt între Târgu Mureș și Zimbor

Lucrările pe cele două viaducte de pe subsecțiunea Nădășelu – Mihăești parte...

Lețcani - Iași
Infrastructură

Autostrada Unirii A8. Au fost depuse 12 oferte pentru tronsonul Lețcani – Iași

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a primit 12 oferte la contractul...

adjud
Infrastructură

Cristian Pistol, CNAIR: Anul acesta, se va circula de la București la Adjud doar pe autostradă

Anul acesta, se va putea circula de la București la Adjud în...