Advertisement

giurgiu-ruse
Home Infrastructură Restricţii de circulaţie pe Podul de la Giurgiu, timp de 1 lună

Restricţii de circulaţie pe Podul de la Giurgiu, timp de 1 lună

În perioada 24 mai – 24 iunie 2019 vor fi instituite restricţii de circulaţie pentru Podul de la Giurgiu, în vederea remedierii degradărilor identificate în perioada de garanţie.

Potrivit Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), „în vederea realizării lucrărilor de remediere a degradărilor identificate în perioada de garanţie pentru obiectivul «Podul de la Giurgiu, peste Dunare, pe DN5 km 64+884″ – inclusiv drumul de acces de la ieşirea din vamă până la intrarea pe pod», antreprenorul format din asocierea Collini Lavori S.p.A – Tecnic Consulting Engineering România SRL a primit avizul favorabil al Inspectoratului de Poliţie al judeţului Giurgiu nr.71969/11.04.2019 pentru instituirea restricţiilor de circulaţie”.

Recepţia lucrărilor pentru Podul Giurgiu – Ruse (pe DN5 Km 64+884) a fost făcută în data de 9 decembrie 2016, la aproape două luni de la deschiderea circulaţiei şi după doi ani de la demararea reabilitării .

„Acest proiect a fost denumit generic „proiect fazat” fiind derulat în cadrul a două perioade de programare consecutive: faza 1 (lucrări executate şi plătite până la 31.12.2015) şi faza 2 (lucrări executate începând cu data de 1 ianuarie 2016 şi derulate până la sfârşitul proiectului)”, preciza la momentul respectiv CNAIR.

Contractul de reabilitare a fost atribuit în luna octombrie 2014 Asocierii Collini Lavori S.p.A. – Tecnic Consulting Engineering, iar în luna noiembrie 2014 s-a dat ordinul de începere a lucrărilor.

Contractul a fost încheiat pe o perioada de 16 luni, investiţia fiind finanţată din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POS-T 2007 – 2013.

Acestea au fost primele lucrări de reabilitare, dupa 61 de ani de la inaugurarea Podului, la 20 iunie 1954. Ele au constat în înlocuirea integrală a sistemului rutier (plăci betonate şi straturi asfaltice).

Amplasat la 1 km aval de Giurgiu şi la 4 km aval de Ruse, traversând Dunărea la km 488+700, de la gurile sale, podul a fost construit pentru trafic mixt, având pe podul principal o cale ferată simplă în partea inferioară şi o şosea cu două benzi de circulaţie la partea superioară. Are 37 deschideri şi lungimea totală de 2223,92 m, din care 1168 m partea română.

 

CITEŞTE ŞI:

Bosch a înregistrat, în 2018, o creştere puternică în România

Poşta Română şi-a casat prin Rabla 139 de vehicule

Flota STB va fi reînnoită cu 430 de vehicule

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...