Advertisement

Europa
Home Miscellanea Business Regândirea retailului auto pe măsură ce tinerii continuă să se îndepărteze de reprezentanţe. Studiu EY

Regândirea retailului auto pe măsură ce tinerii continuă să se îndepărteze de reprezentanţe. Studiu EY

Viitorul reprezentanțelor auto va avea nevoie de o reproiectare digitală, pe măsură ce generațiile următoare se vor muta din ce în ce mai mult online, atunci când vine vorba de achiziționarea de vehicule.

Potrivit informațiilor din retail, rezultate din cel mai recent studiu EY Mobility Consumer Index (MCI), care a chestionat 13.000 de cumpărători de automobile din 18 țări, 37% dintre respondenții din Generația Z ar prefera să își cumpere vehiculul online. Doar 13% dintre baby-boomeri spun același lucru, iar procentul crește pentru fiecare generație, cu 20% pentru Generația X și 28% pentru mileniali.

Studiul arată, de asemenea, că instrumentele online de cercetare pentru achiziționarea unui vehicul reprezintă în momentul de față o parte esențială și în creștere a procesului de achiziție, 66% dintre toți cumpărătorii de automobile folosindu-le pentru a aduna informații despre achiziția lor (65% din Gen Z, 69% din mileniali, 66% din Gen X și 60% din baby boomeri).

auto„Odată cu accelerarea tendinței de achiziție online, observăm și schimbări în comportamentul clienților care țin de cumpărarea de obiecte mai personale, precum ceasuri, mașini sau case. Achiziția unei mașini implică mai multe etape, uneori împletind experiențele fizice cu cele online. Așteptarea de a avea experiențe digitale pentru tot ceea ce nu implică atingere fizică devine norma (acces omniprezent la date, la varianta digitală al mașinii și, în curând, plimbări cu mașina în metavers), iar dealerii care vor oferi acest lucru generației Z vor fi câștigătorii în noua arenă auto”, a explicat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanţă, Chief Innovation Officer, EY România.

În timp ce datele arată în continuare că mai mult de jumătate dintre cumpărători (57%) intenționează să își cumpere următoarea mașină de la un dealer, consumatorii sunt din ce în ce mai deschiși la utilizarea unor instrumente digitale rapide și convenabile pentru cel puțin o parte din procesul de achiziție. 63% dintre cumpărătorii de vehicule electrice (EV) spun că ar fi interesați să rezerve online un test drive și să calculeze prețul unei mașini noi (61%), de exemplu, în timp ce 52% ar folosi un configurator online pentru a explora specificațiile unei mașini”

 

 

CITEȘTE ȘI:

ACAROM: Producţia de vehicule s-a majorat cu 27,7%, în primele 10 luni

Majoritatea românilor folosesc anvelope de sezon pentru maşina personală. Studiu

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Afacerile din comerțul cu autovehicule
Business

Afacerile din comerțul auto-moto au crescut cu 2,7% în primele 11 luni din 2024

În perioada ianuarie – noiembrie 2024, afacerile din comerţul cu autovehicule şi...

DI-BAS
Business

Consiliul Concurenței analizează preluarea unor active ale DI-BAS Auto și DI-BAS Prahova de către Quantum Auto Max

Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care Quantum Auto Max intenționează să preia...

dunlop
Business

Goodyear vinde marca Dunlop către Sumitomo, pentru 701 milioane de dolari

Ca parte a planului său de transformare „Goodyear Forward”, The Goodyear Tire...

afacerile din transporturi
BusinessTransporturi

Afacerile din transporturi, în scădere cu 7,4% în primele 10 luni din 2024

În primele 10 luni din acest an, faţă de perioada corespunzătoare din...