Răzvan Cuc redevine ministru al Transporturilor

Preţedintele Klaus Iohhanis a semnat decretul pentru numirea lui Răzvan Cuc în funcţia de ministru al Transporturilor. Noul ministru a mai ocupat această funcţie în Guvernele Grindeanu şi Tudose. În octombrie 2017 a fost înlocuit din funcție, după ce Mihai Tudose l-a criticat public de mai multe ori că blochează proiecte de investiţii.



razvan cuc

În mandatul său precedent (ianuarie – octombrie 2017) nu a fost finalizat niciun km de autostradă. Cei 15 km inauguraţi de el fuseseră finalizaţi în decembrie 2016.

Născut în 1983, Răzvan Cuc a absolvit, în 2006, Facultatea de Studii Economice Europene din cadrul Universităţii Româno-Americane. Deţine un masterat în comerţ internaţional, obţinut în 2008, şi unul în drept, din 2012. Din 2009, este doctorand în cadrul Academiei Române.

În perioada 2006-2007, el a lucrat ca expert în cadrul Ministerului Economiei.

Cu puţin timp înainte de nominalizarea ca ministru al Transporturilor, a fost mutat de la filiala Giurgiu, care nu îl susţinea, la filiala Neamţ.

Reprezentanţii Asociaţiei „Pro Infrastructura” susţin că performanţele din timpul primului mandat „sunt de tristă amintire”. De exemplu, în august 2017, „Cuc se umplea de penibil „inaugurând” o linie de cale ferată năpădită de buruieni care există din perioada austro-ungară şi pe care se circula cu 30-35 km/h”.

„Apoi a „tăiat panglica” la 7,5 km din Centura Bucureşti, dar fără stratul final de asfalt, cu marcaje provizorii, lucrări în desfăşurare şi utilaje pe carosabil! Atenţie, nici astăzi nu este stratul de uzură aşternut pe DNCB între A1 şi DN7”, mai spun reprezentaţii Asociaţiei.

Aceştia mai amintesc şi că, în iulie 2017, Răzvan Cuc „se dădea în spectacol pe Autostrada A1 Lugoj-Deva, certând constructorii pentru şanţuri lipsă şi mobilizare slabă, neînţelegând care sunt adevăratele blocaje contractuale”.

„Şansele ca lucrurile să se schimbe în bine la acest minister vital pentru dezvoltarea ţării sunt zero atât timp cât este condus de incompetenţi care dau bâlbe monstruoase, sclavi ai jupânilor politici”, conchide Asociaţia Pro Infrastructura.

Adaugati comentariu