Puterea celor trei în sprijinirea antreprenorilor

Susţinerea antreprenoriatului este un element cheie pentru creşterea economică în România – consideră Demet Ozdemir, EY EMEIA Strategic Growth Markets Leader, unul dintre invitaţii speciali din străinătate ai Romanian Business Leaders Summit 2015.



puterea-celor-trei-sprijinirea-antreprenorilor-floteauto

Alături de ea, şi alţi invitaţi de marcă au detaliat subiectul, printre aceştia numărându-se Marie Ringler – Director Europa Centrală şi de Est, Ashoka Austria, Anja de Bakker – partener, Team Academy International şi Daniela Terminel – VP EMEA, Endeavor New York.

puterea-celor-trei-sprijinirea-antreprenorilor-floteauto
Demet Ozdemir, EY EMEIA

Demet a vorbit la Summit despre importanţa susţinerii antreprenoriatului, punctând nevoia implicării tuturor actorilor în dezvoltarea mediului antreprenorial din România, dar şi la nivel mondial.

Astfel, Demet a notat faptul că nu doar antreprenorii şi guvernul trebuie să joace un rol în acest proces, ci şi corporaţiile, investitorii, media, universităţile şi organizaţiile neguvernamentale. Acest sprijin trebuie adecvat fazei de dezvoltare pe care o traversează potenţialul antreprenor şi compania sa.

În mod special, trio-ul alcătuit din antreprenori, guvern şi corporaţii trebuie să colaboreze strâns pentru sprijinirea antreprenoriatului, sub umbrela a ceea ce noi, la EY, numim Puterea celor trei,” a spus Demet Ozdemir, EY EMEIA Strategic Growth Markets Leader şi partener.

Firmele antreprenoriale îşi aduc aportul în economie, prin crearea de noi locuri de muncă şi ca factor al schimbării, cu o contribuţie cu atât mai importantă în mediul economic actual, în care creşterea economică trenează. Dar, pentru ca potenţialul companiilor antreprenoriale să devină realitate, antreprenorii trebuie să aibă la dispoziţie instrumente specifice.

Peste 40 de recomandări adresate guvernelor, antreprenorilor şi corporaţiilor au fost definite în Barometrul realizat de EY în cadrul economiilor G20 în privinţa dezvoltării antreprenoriatului .

Aceste recomandări se înscriu în 5 mari teme, toate foarte importante pentru orice ecosistem antreprenorial robust:

  1. accesul la finanţare,
  2. fiscalitate şi reglementare,
  3. educaţie şi formare,
  4. cultură antreprenorială,
  5. ajutorul coordonat oferit de organizaţii specializate în antreprenoriat.

Ca parte din acest efort, EY se implică în iniţiative ce sprijină spiritul întreprinzător de peste 30 de ani şi este chiar iniţiatorul unor astfel de acţiuni, de la studii şi rapoarte ce analizează starea antreprenoriatului şi măsurile care se impun pentru sprijinirea întreprinzătorilor, până la programe precum EY Entrepreneur Of The Year, ce premiază cei mai buni antreprenori din peste 60 de ţări. Începând cu anul 2014, România s-a afiliat programului EY Entrepreneur Of The Year, iar antreprenorul Mircea Tudor, Preşedinte MB Telecom, va reprezenta România în finala mondială, World Entrepreneur Of The Year din iunie 2015, la Monte Carlo.

Pe lângă EY Entrepreneur Of The Year, EY este alături de antreprenori prin programe ca: EY Entrepreneurial Winning Women, EY Accelerating Entrepreneurs, NextGen Academy şi prin evenimente precum Strategic Growth Forum.

De asemenea, EY realizează studii despre antreprenoriat, în parteneriat cu World Economic Forum, G20 Young Entrepreneurs’ Alliance şi organizaţii dedicate antreprenorilor precum Endeavor şi Purpose.

În România, EY realizează în fiecare an studiul Barometrul antreprenoriatului românesc şi studiul Accesul la finanţare al companiilor antreprenoriale. De asemenea, la finalul 2014, EY România a lansat Barometrul educaţiei şi culturii antreprenoriale în rândul studenţilor, prin care a agregat percepţiile a 765 de studenţi referitoare la antreprenoriat şi alegerea antreprenoriatului ca soluţie de carieră.

EY susţine antreprenoriatul şi lucrează cu antreprenori în întreaga lume din diverse industrii, în ţările în care activează. Competiţia EY Entrepreneur Of The Year este poate dovada cea mai puternică a dedicării noastre faţă de antreprenori. În România, interesul pentru antreprenoriat este sensibil mai mare acum decât în urmă cu câţiva ani, ceea ce nu poate fi decât o motivaţie în plus pentru sprijinirea dezvoltării unui ecosistem antreprenorial cât mai dinamic şi robust la nivel local”, a concluzionat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România şi Moldova.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 190.000 de angajaţi în peste 700 de birouri din 150 de ţări şi venituri de aproximativ 27,4 miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2014. În România, EY este unul dintre liderii de pe piaţa serviciilor profesionale încă de la înfiinţare, în anul 1992. Cei peste 500 angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri către companii multinaţionale şi locale.

 

Adaugati comentariu