Advertisement
Ghencea
Home Infrastructură Modernizarea șoselei Prelungirea Ghencea și lărgirea unei porțiuni din Bulevardul Ghencea

Modernizarea șoselei Prelungirea Ghencea și lărgirea unei porțiuni din Bulevardul Ghencea

În Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor a fost avizat proiectul privind modernizarea șoselei Prelungirea Ghencea și lărgirea la 4 benzi a unei porțiuni din Bulevardul Ghencea, între strada Brașov și Terminalul tramvaiului 41, proiect conectat cu Pasajul Domnești.

Traseul sectorului de drum se află pe teritoriul administrativ al Sectorului 6, Bragadiru și Clinceni și este cuprins între strada Mărăcineni și DNCB.

”Având în vedere creșterea semnificativă a valorilor de trafic din ultimii ani din zona Prelungirii Ghencea, realizarea acestei conexiuni între Pasajul Domnești și Prelungirea Ghencea va facilita dezvoltarea și mărirea capacității de transport, reducerea timpului de călătorie, precum și creșterea gradului de asigurare a serviciului public de transport, prin aducerea liniei de tramvai și implementarea proiectului Tren Metropolitan București-Ilfov”, a explicat Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.

Principalele obiective propuse în proiect pentru cei 1,02 km sunt:

  • lărgirea la 4 benzi a străzii Prelungirea Ghencea, între strada Mărăcineni și Pasajul Domnești, precum și conexiunea cu infrastructura existentă (pasajul Domnești)
  • realizarea pistelor pentru biciclete
  • amenajarea trotuarelor pe ambele părți ale drumului, cu lățimea de 3 m și piste de biciclete cu lățimea de 1,5 m
  • modernizarea sistemului de iluminat
  • realizarea sistemului de canalizare pluvială
  • amenajarea a 2 stații de autobuz
  • amenajarea unei zone mediană 2 x 4 m, pentru dezvoltarea ulterioară cu cale dublă de tramvai, investiție viitoare a Primăriei Municipiului București
  • amenajarea unor intersecții pentru semaforizare: intersecția dintre strada Prelungirea Ghencea – Acces Cartierul Latin (km 4+710) și intersecția dintre strada Prelungirea Ghencea – Accese (km 4+850)

După etapa de avizare, urmează aprobarea investiției și lansarea procedurii de licitație pentru execuția lucrărilor.

Finanțarea proiectului este asigurată din fonduri nerambursabile, în cadrul POIM 2014 – 2020.

 

 

CITEȘTE ȘI:

CE: România, Bulgaria și Croația sunt pregătite să participe pe deplin la spațiul Schengen

EximBank finanțează dezvoltarea Farplas & Smart Solutions, furnizor pentru industria auto

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

infrastructura rutieră
Infrastructură

Noi acte normative pentru realizarea investiţiilor în infrastructura rutieră

Guvernul a aprobat în şedinţa de miercuri fondurile pentru exproprierile necesare construcției...

Lotul 2 Nord
Infrastructură

Miercuri se deschide circulația pe Lotul 2 Nord al Autostrăzii de Centură București A0

Miercuri, de la ora 15.00, se deschide circulația pe Lotul 2 Nord...

Măgurele Expres
Infrastructură

Începe proiectarea Drumului Radial 10 Măgurele Expres

Contractul pentru proiectarea Drumului Radial (DR) 10 Măgurele Expres, una dintre șoselele...

Pro Infrastructură
Infrastructură

Toamna se numără… kilometrii de autostradă. Analiză Asociația ”Pro Infrastructură”

România are, în prezent, 1.008 kilometri de autostradă și drum expres în...