Poşta Română este interesată de piaţa RCA, pentru că este totuşi un business, dar trebuie să ne gândim cum facem să intrăm în această direcţie, a declarat Valentin Ştefan, CEO-ul Companiei Naţionale „Poşta Română” (CNPR).
„Avem această problemă a RCA-urilor, ni s-a spus şi, evident, suntem interesaţi, că este totuşi un business, dar trebuie acum să ne gândim cum facem să intrăm în această direcţie. Başca, mai avem şi o nevoie de modernizare a infrastructurii companiei. Deci, miza Poştei nu este neapărat profitabilitatea companiei în acest moment, deşi evident trebuie să facem bani, să ne plătim salariile şi să mergem mai departe, ci este mai degrabă de a rezolva aceste probleme fundamentale ale României pe de o parte şi, pe de altă parte, modernizarea companiei. Rolul social al Poştei este evident pentru toată lumea”, a menţionat Valentin Ştefan, citat de Agerpres.
Recent, statul și-a manifestat intenția de a intra pe piața RCA și prin intermediul CEC Bank. Surse din piață spun că este posibilă chiar o asociere între CEC Bank și Poșta Română, pentru a crea o entitate nouă care să vândă polițe de asigurare obligatorie auto.
După retragerea autorizației de funcționare a Euroins de către ASF, pe piața RCA au rămas 6 asigurători: Allianz Țiriac, Asirom, Generali, Grawe, Groupama și Omniasig.
Pentru a contracara riscul unei creșteri a tarifelor după ieșirea Euroins din piață, Guvernul ar putea adopta miercuri o Hotărâre privind înghețarea prețurilor RCA pe o perioadă de 6 luni, la nivelul din 28 februarie 2023.
CITEȘTE ȘI:
Guvernul permite ANPC să achiziționeze 153 de autoturisme și o ambarcațiune cu motor
Pactul verde european. Acord pentru instalarea infrastructurii destinate combustibililor alternativi
Comentați?