Mercedes-Benz România lansează prima sa campanie de brand prin care își propune să-i sprijine pe cei mai ambițioși români, evidențiind parteneriate de succes la nivel local.
Pornind de la deviza Mercedes-Benz potrivit căreia pentru a deveni cel mai bun, trebuie să trăiești excelența prin puterea exemplului, “Pe urmele celor mai buni” vine în întâmpinarea românilor conectându-i cu parteneri inovatori și de încredere, cu sprijinul ambasadorilor Mercedes-Benz în România: Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu.
Campania a fost pornită cu materiale video ce prezintă povești neștiute despre cei patru români.
Astfel, Andreea Esca a fost în Țara Făgărașului pentru a redescoperi autenticitatea și simplitatea satului românesc, alături de tatăl său și de Mercedes-Benz GLC. Călătoria a pornit din locurile copilăriei sale: „nu te poţi opri doar pentru că ai obosit, trebuie să termini drumul. De aceea vin aici – pentru a putea continua drumul cu pasiune, cu încredere și siguranță. Şi de fiecare dată îmi dau seama de ce fac toate lucrurile pe care le fac. Este simplu – pentru că le iubesc şi nu aş putea altfel”.
Andi Moisescu, la bordul unui Mercedes-Benz C-Class T-Model povestește despre concursurile de patinaj-viteză, un fapt mai puțin cunoscut despre cunoscutul prezentator român. Din experiențele copilăriei sale sportive, Andi Moisescu a preluat o parte din lucrurile de valoare după care se ghidează și astăzi: „a fost pentru prima oară când am învăţat să pierd şi mai ales să înţeleg că atunci când pierzi, de fapt, câştigi. E mare lucru să ştii ce nu trebuie să mai faci ca să eviţi eşecul, la fel de important cum este să înveţi de la marii campioni ce minuni pot fi realizate atunci când se întâlnesc ambiţia şi determinarea”.
Un alt om respectat de televiziune, Cătălin Ștefănescu, este cunoscut și în lumea teatrului și în dramaturgie. El călătorește în fascinanta lume a teatrului alături de alte personalități din domeniu la volanul unui Mercedes-Benz E-Class. Dacă ar fi să definească noțiunea de succes, Cătălin Ștefănescu spune că: “nu înseamnă un rezultat obţinut la un moment dat, ci drumul, călătoria până acolo, bucuria pură de a face lucruri în care crezi şi şansa de a împărţi această bucurie şi cu alţii, astfel încât atingerea unei destinaţii să devină punctul de pornire al unei noi călătorii”.
O mare personalitate din afara sferei media este campioana Camelia Potec. Ea revine cu emoție la bazinul de unde a plecat în călătoria sa spre performanță. Ea a mers acolo cu un Mercedes-Benz GLE Coupe și ne spune că secretul reușitei sale a fost “pasiunea, ce în timp a devenit o preocupare principală, iar preocuparea a adus după sine motivaţie şi determinare – în fiecare zi să fiu şi mai bună, în fiecare zi să încerc să depăşesc ceea ce mi se părea de nedepăşit ieri. La primele cantonamente eram doar un copil, aveam 10 ani, dar eram foarte ambițioasă, nu lăsam să se vadă nimic din ce simțeam, îmi vedeam doar de calea mea”.
Astfel, ambasadorii Mercedes-Benz România dau startul competiţiei „Pe urmele celor mai buni” şi încurajează românii să participe, pentru ca visurile lor să devină realitate. Participanţii se pot înscrie pe site-ul concursului, www.peurmelecelormaibuni.ro, până pe 13 martie 2017 inclusiv, completând un formular şi realizând un video cuprinzând propria lor poveste. În luna martie, un juriu format din ambasadori şi din reprezentanți ai echipei Mercedes-Benz în România va selecta cele mai convingătoare înscrieri şi va desemna, în final, patru câștigători.
Cei patru câştigători vor beneficia de sfaturile şi expertiza ambasadorilor Mercedes-Benz in România, care îi vor ajuta să îşi îndeplinească obiectivele.
Comentați?