Advertisement
Mogoşoaia
Home Infrastructură Pasajul Mogoşoaia, VO Mihăilești și drumul rapid către vama Giurgiu, finalizate în acest an

Pasajul Mogoşoaia, VO Mihăilești și drumul rapid către vama Giurgiu, finalizate în acest an

Pasajul Mogoşoaia, Centura oraşului Mihăilești și drumul rapid dintre Vama Giurgiu-Ruse şi DN 5 vor fi finalizate în acest an, a anunțat ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Cătălin Drulă.

Potrivit acestuia, lucrările de la Pasajul de la Mogoşoaia vor fi încheiate înainte de termen, în luna octombrie, în condiţiile în care a început să fie turnat asfaltul.

„Vorbim, în primul rând, de încheierea lucrărilor la Pasajul de la Mogoşoaia, înainte de termen, adică în octombrie. (…) Stadiul fizic al lucrărilor la pasaj este de 65%, iar pe şantier tocmai ce a început să fie aşternut asfaltul. Cum vremea se anunţă frumoasă în continuare, această etapă nu ar trebui să ridice probleme. (…) Tot atunci se vor termina atât asfaltările din vecinătate, de pe şoseaua de centură, cât şi amenajarea turbogiraţiei de la intersecţia Centurii cu Strada Gării Otopeni. Traficul de coşmar din zonă va fi ameliorat, odată cu finalizarea acestor proiecte”, a precizat Cătălin Drulă.

Un alt proiect de infrastructură care va fi finalizat în acest an este şoseaua de centură a oraşului Mihăileşti din judeţul Giurgiu, a precizat ministrul Transporturilor.

„Tot în apropiere de Bucureşti, avem Centura oraşului Mihăileşti, care va fi şi ea gata tot anul acesta, după ani şi ani de tergiversări. Stadiul fizic al lucrărilor a depăşit 75%. În prezent, constructorul execută ultimul strat de asfalt, betonul rutier din parcări şi sistemul de iluminat. Urmează lucrări de trasare a marcajelor rutiere şi instalarea parapetelui de protecţie”, a afirmat Cătălin Drulă.

Cel de-al treilea proiect din sudul ţării care va fi finalizat în acest an este drumul rapid dintre Vama Giurgiu-Ruse şi DN5.

„Coborâm spre sud, către graniţa cu Bulgaria, unde vom avea, începând de anul acesta, un drum rapid care va lega Vama Giurgiu-Ruse cu DN5. Are câte 2 benzi pe fiecare sens, separator median şi o lungime de 5,7 km. Este construit din beton, cu o tehnologie nouă – pe care aceeaşi firmă austriacă a implementat-o şi pentru pista 2 a aeroportului Henri Coandă, deschisă anul acesta. Stadiul fizic a ajuns la 50% aici. Aceasta va fi o intrare/ieşire din ţară modernă, care are şi un alt mare avantaj – degrevează oraşul Giurgiu de tranzitul auto şi, implicit, de poluarea astfel provocată”, a subliniat Cătălin Drulă.

Ministrul Transporturilor a mai precizat că în următoarele luni vor fi finalizate lucrările la Lotul 2 din Autostrada A10 Sebeş-Turda, tronsonul 2 din Drumul Expres DX12 Craiova-Piteşti şi A3 la Târgu Mureş.

 

Sursa foto: Cătălin Drulă Facebook

 

CITEȘTE ȘI:

Cum pot fi depistate fraudele de kilometraj. Recomandările RAR

Adler Pelzer Automotive a preluat o divizie a grupului Faurecia

Doar 10% din costurile serviciului de transport public sunt acoperite de încasări în Regiunea București – Ilfov

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

A8
Infrastructură

Consiliul Județean Iași va colabora cu CNAIR pentru construcția Autostrăzii A8

În cadrul unei întâlniri între directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, și...

Paşcani - Suceava
Infrastructură

CNAIR a aprobat Studiul de Fezabilitate al Autostrăzii Paşcani – Suceava

Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a...

Arad – Oradea
Infrastructură

Licitații pentru construcția celor trei secțiuni ale Drumului Expres Arad – Oradea

Vineri au fost lansate licitațiile pentru construcția Drumului Expres Arad – Oradea,...

Târgu Mureș – Miercurea Nirajului
Infrastructură

Contract pentru construcția secțiunii Târgu Mureș – Miercurea Nirajului, parte din Autostrada Unirii

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat cu compania...