Advertisement

Home Piaţa auto Flotă verde OMV lansează marca eMotion. România inclusă în planurile acesteia

OMV lansează marca eMotion. România inclusă în planurile acesteia

OMV a pus bazele mărcii eMotion prin intermediul căreia se va implica în dezvoltarea electromobilității. Primul obiectiv este acela de a pune în funcțiune 2.000 de puncte de încărcare rapidă în patru țări europene până în 2030. Între aceste țări se numără și România.

Proiectul mai vizează Austria, Slovacia și Ungaria. Potrivit companiei, stațiile vor oferi încărcătoare de mare putere, majoritatea variind de la 150kW la 300kW. În plus, OMV intenționează să ofere o aplicație eMotion cu mai multe funcții. Aceasta va permite identificarea  stațiilor de încărcare din apropiere, gestionarea proceselor de încărcare și procesarea facilă a plăților în deplină siguranță. Aplicația ar trebui să devină funcțională înainte de sfârșitul anului.

Reamintim, recent, OMV Petrom anunțase deja că va contribui la dezvoltarea rețelei regionale de reîncărcare ultra-rapidă pentru mașini electrice. La acel moment s-a vorbit despre un proiect de 400 de puncte de-a lungul Rețelei Transeuropene de Transport (TEN-T).

Acestea urmează să fie instalate în România, Slovacia și Ungaria până în luna noiembrie 2025. Dintre acestea, 328 vor fi instalate în 80 de locații din România.

OMV, obiective ambițioase pe termen lung

„Ca parte a orientării către electromobilitate, OMV va pune bazele unei rețele ample de puncte de încărcare, al cărei focus este pe încărcarea rapidă și ultra-rapidă. În calitate de experți în mobilitate, împreună cu o rețea semnificativă de retail, considerăm că este misiunea noastră să oferim clienților noștri soluții durabile care să răspundă cel mai bine nevoilor și dorințelor acestora”, a declarat Martijn van Koten, vicepreședinte executiv OMV Fuels & Feedstock.

Noua entitate face parte din strategia OMV. Compania a anunțat că se concentrează pe tranziția către un model de afaceri cu emisii scăzute de carbon. Iar în acest sens își propune să acorde o atenție specială pentru combustibili, substanțe chimice și materiale durabile. Obiectivul este ca OMV să devină o companie cu emisii nete zero până în 2050.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

AutoturismePiaţa auto

Noul Fiat 600 este disponibil în România

FIAT revine în segmentul B cu noul Fiat 600. Supranumit fratele mai...

AutoturismeFlotă verdeIndustrie auto

Sunt SUV-urile electrice o investiție bună?

Nu mai este o noutate faptul că piața autoturismelor electrice este în...

2035
Flotă verdeJuridic

Comisia Europeană menține 2035 ca termen limită pentru interzicerea vânzărilor de mașini termice noi

După realegerea sa în funcția de președinte al Comisiei Europene, Ursula von...

Rabla Plus
Flotă verdeFonduri publice

Începe o nouă etapă de înscrieri în Programul Rabla Plus 2024

Începând de luni, 22 iulie 2024, ora 10:00, Administrația Fondului pentru Mediu...