Iveco Stralis NP
Home Transporturi Noul Iveco Stralis NP – cel mai puternic camion alimentat cu gaz natural

Noul Iveco Stralis NP – cel mai puternic camion alimentat cu gaz natural

Iveco lansează noul Stralis NP, un camion alimentat cu gaz natural. El e capabil de performanțe excelente, în condițiile unor costuri minime de operare.

Noul monstru de la Iveco poate funcționa atât cu gaz comprimat, cât și cu gaz lichefiat, sau cu un amestec al acestora. Tehnologia pe care o folosește îi permite să îndeplinească toate cerințele necesare unui camion destinat transporturilor pe distanțe lungi: putere, confort în utilizare și autonomie ridicată.

Datorită combinației dintre motorul de 8,7 litri, Euro 6 și transmisia automată cu 12 trepte, autonomia camionului poate atinge 1500 km, fapt care-l face potrivit pentru cursele internaționale. În plus, puterea de 400 de cai și cuplul de 1700 Nm îl mențin la nivelul lui Stralis pe motorină, și sunt cu 17% superioare celui mai bun competitor direct.

Iveco Stralis NP

”Iveco a fost primul constructor angajat în domeniul transporturilor care a înțeles, încă din 1991, potențialul gazului natural. Am introdus pe piață variante cu gaz natural pentru camioane, microbuze și autobuze. Rezultatul? Azi avem un parc de 15.000 de mașini pe gaz în Europa. Nul Stralis NP are la bază expertiza extinsă și face un pas spre viitor. Este primul cap-tractor proiectat pentru distanțe mari, care oferă o alternativă la cele pe motorină, fiind totdată cel mai sustenabil camion pentru distanțe mari construit vreodată”, spune Pierre Lahutte, președinte Iveco.

Noul Stralis NP reduce costurile de utilizare cu 3% față de precedenta generație, care, la rândul ei, era cu până la 40% mai economică în utilizare decât varianta diesel echivalentă. Pentru noua versiune, inginerii au reprofilat traseul de admisie, injectoarele și rampa de alimentare și au montat un catalizator nou, care opune rezistență redusă și scade nivelul zgomotului. Costurile sunt reduse și mai mult datorită lipsei filtrului de particule și a tratamentului cu AdBlue.

Confortul șoferului este amplificat de retarderul hidraulic integrat, funcția hill holder și pilotul automat adaptiv, toate oferite în varianta standard. Cabina Hi-Way, atât de apreciată de șoferi pentru că este proiectată în jurul postului de conducere, minimizează stresul și oboseala la drum lung. Ea este, totodată, cea mai încăpătoare cabină montată vreodată pe un camion alimentat cu gaz, având o înălțime interioară de 2 metri și un volum total de 10 mc.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Gara de Nord - Gara Progresul
Transporturi

Licitație pentru extinderea magistralei de metrou M4, Gara de Nord – Gara Progresul

Primăria Sectorului 4 din București, în calitate de lider de asociere, alături...

bicicleta
Transporturi

Instituțiile UE se angajează să încurajeze mersul cu bicicleta în întreaga Europă

Uniunea Europeană face încă un pas important în reducerea emisiilor generate de...

afacerile din transporturi
Transporturi

Afacerile din transporturi, în scădere cu aproape 20% în luna ianuarie 2024

Cifra de afaceri din serviciile de piaţă prestate în principal întreprinderilor a...

trafic
Transporturi

În orele de vârf, șoferii bucureșteni pierd anual în trafic 150 de ore

Capitala României ocupă un dezonorant loc 4 în Topul oraşelor în care...