Noul Citroen C4 2021 – fotografii oficiale

Acesta este noul Citroen C4 2021! Alături de el, versiune electrică ë-C4. Ambele vin cu caroserii liftback și cu un desen complet ieșit din tiparele convenționale.
Noul Citroen C4 2021 (1)

De la început trebuie precizat că pentru informațiile complete trebuie să aștepți încă două săptămâni, până pe 30 iunie. Acum, Citroen a publicat doar câteva fotografii oficiale, iar noi încercăm să deducem ce-ar putea oferi viitorul Citroen C4 model 2021.

Doi ani: atât a stat Citroen fără un hatch compact, în condițiile în care segmentul încă este extrem de apreciat de clientela europeană. De la pensionarea celei de-a doua generații, în 2018, golul a fost umplut de C4 Cactus, care, însă, nu este un concurent real pentru Golf & Co. Citroen, însă, repară problema și lansează a treia generație C4.

Noul Citroen C4 2021 (1)

Viitorul C4 se înscrie în spiritul cu care ne-a obișnuit Citroen de-a lungul timpului și vine îmbrăcat într-o caroserie atipică, ce îmbină stilul liftback-urilor cu garda la sol și protecțiile laterale ale crossoverelor. Zona frontală se încadrează fără probleme în ”spiritul” gamei Citroen, dar în spate, plafonul plonjat spre eleronul ”a la” Honda Civic nu aduce cu nimic din gama francezilor.

➡ Citește testul cu Berlingo BlueHDI! 💡

Francezii nu dau informații legate de gabaritul noii generații, dar ne putem aștepta la dimensiuni apropiate de zona superioară a segmentului, cu o lungime de 4,4 metri și un ampatament de peste 2,6 m.

Noul Citroen C4 2021 (1)

Noul Citroen C4 – interior mai convențional

Designul interior este relativ convențional, cu – slavă Domnului – bloc de comandă separat pentru climatizare, în locul meniului din sistemul multimedia. Dacă nu vezi maneta cutiei de viteze automate, află că aceasta este minusculă, aidoma celor ale modelelor compacte recente ale grupului VW.

Noua generație va primi celebrele suspensii cu amortizare hidraulică progresivă, care asigură un confort excelent. Totuși, având la bază platforma CMP, nu ar trebui să ne așteptăm la suspensie spate multilink.

Sub capotă ar trebui să regăsim motoarele de 1.2 litri Puretech (probabil 130 CP), 1.5 BlueHDI (probabil 100 CP) și… un motor 100% electric. Acesta va fi montat pe versiunea ë-C4 și va dezvolta, probabil, 136 CP, fiind alimentat de la o baterie de 50 kWh.

Adaugati comentariu