Advertisement

Home Administrare flote Anvelope Noile anvelope comerciale Continental: Conti Hybrid, Conti EcoPlus şi Conti Scandinavia

Noile anvelope comerciale Continental: Conti Hybrid, Conti EcoPlus şi Conti Scandinavia

Continental lansează nu mai puţin de trei noi generaţii de anvelope dedicate segmentului de autocamioane: ”Conti EcoPlus” pentru utilizare pe autostrăzi, ”Conti Hybrid” pentru transporturi regionale şi de distribuţie, ”Conti Scandinavia” pentru utilizare pe timp de iarnă, la care se adauga ”ContiRe”, noua generaţie de anvelope premium reşapate.

La cea de-a 65-a ediţie a IAA Hannover (Expoziţia de Vehicule Comerciale),
Continental a continuat să-şi dezvolte gama de anvelope de camion şi autobuze, lansată pentru prima oara la mijlocul anului 2013.

După consacrarea noii game de anvelope pentru transportul comercial de pasageri, Continental a trecut la prezentarea noii generaţii de anvelope pentru segmentul de autocamioane.

continentalLa târgul internaţional de la Hanovra, furnizorul german de produse pentru automobile şi-a prezentat a treia generaţie de anvelope pentru roţi motoare, roţi de direcţie şi remorci pentru segmentul de mărfuri.

 

Noile anvelope Conti pentru transportul de mărfuri sunt optimizate pentru a oferi avantaje maxime clienţilor şi costuri minime cu parcurile auto.

Prin conceperea sistematică de noi game de anvelope de autoutilitare ajustate pentru domenii specifice, Continental stabileşte noi standarde în segmentul de anvelope premium. Ne mândrim deja cu unul din cele mai noi şi mai eficiente portofolii de anvelope premium pentru segmentul de transport de mărfuri şi persoane. Noile anvelope reduc consumul de carburant, sunt optimizate pentru reşapare şi menţin un nivel al costurilor acceptabil pentru clienţi. Toate acestea sporesc competitivitatea clienţilor noştri”, a spus Constantin Batsch, Directorul Departamentului pentru anvelope de camioane aftermarket EMEA (Europa, Orientul mijlociu, Africa).

Inginerii au optimizat designul şi compuşii de cauciuc ai căilor de rulare, benzilor de ranforsare, corpului şi taloanelor tuturor anvelopelor de a treia generaţie. Astfel s-a ajuns la o rezistenţă de rulare de sub 4 kg/tonă pentru anumite tipuri de anvelope, ca de exemplu gama Conti EcoPlus, câştigând astfel clasa A de eficienţă energetică conform clasificării europene a anvelopelor.

Cele 3 noi game de anvelope de a treia generaţie pentru transportul de mărfuri se numesc „Conti Hybrid”, „Conti EcoPlus” şi „Conti Scandinavia”.

Conti Hybrid

Continental a reacţionat la volumul sporit de trafic regional de distribuţie cu noua sa gama de anvelope Conti Hybrid. Aceste anvelope sunt concepute pentru uz mixt pe drumuri regionale şi autostrazi şi respecta diversele cerinţe privind transporturile de mare capacitate şi parcurile auto cu operaţiuni frecvente de accelerare, frânare, manevrare şi întoarcere pentru diverse suprafeţe de drum. Dezvoltatorii Continental au remodelat caile de rulare şi compuşii de cauciuc ai anvelopelor.

Rezultatele sunt o manevrabilitate excelenta pe drumuri ude şi un bun comportament la frânare, în combinaţie cu o rezistenţa scazuta la rulare şi o durata lunga de viaţa.

La IAA, Continental a prezentat anvelopa de uz mixt de 22,5 inci, conceputa special pentru autoutilitare. De asemenea, s-au lansat recent pe piaţa anvelopele Conti Hybrid HS3 pentru roţile motoare – iar anvelopele Conti Hybrid HD3 pentru roţi de direcţie şi Conti Hybrid HT3 pentru remorci şi semiremorci urmeaza sa fie lansate pe piaţa în 2015.

continentalAnvelopele Conti Hybrid HS3 şi Conti Hybrid HD3 de 19,5 inci sunt potrivite pentru segmentul de 12 tone şi peste. Dotate cu o incredibila rezistenţa la uzura, aceste noi anvelope pot suporta atât masa neta superioara a autovehiculelor Euro 6 moderne cât şi diversele încarcaturi, aşa cum se obişnuieşte în transporturile regionale.

Anvelopele Conti Hybrid HT3 sunt disponibile la aceleaşi dimensiuni şi sunt concepute special pentru remorci şi transporturi regionale.

Aceste anvelope, concepute ţinându-se cont de
proprietaţile speciale ale remorcilor, pot suporta puternicele mişcari de rotaţie din zonele înguste de descarcare întâlnite în cursul transporturilor de distribuţie. Anvelopele de remorci sunt de asemenea potrivite pentru şasiuri cu containere basculante sau în sectorul eliminarii deşeurilor, unde aceste anvelope pot face dovada utilitaţii lor pentru traficul pe distanţe lungi.

Anvelopele Conti Hybrid LS3 pentru roţi motoare şi anvelopele Conti Hybrid LD3 pentru roţi de direcţie sunt folosite pentru autoutilitare uşoare, cu o greutate totala de pâna la 12 tone şi un diametru de anvelopa de 17,5 inci. Pot fi folosite la camioane clasice de distribuţie, servicii municipale şi transporturi pe distanţe lungi şi autostrazi. Noile anvelope premium fac faţa diverselor provocari puse de transporturile regionale cu ajutor numeroaselor inovaţii, ca de exemplu o noua cale de rulare bazata pe conceptul de dubla stratificare. Împreuna, calea de rulare voluminoasa şi compuşii de cauciuc, concepuţi special pe plan intern, asigura o durata lunga de viaţa.

Anvelopele Conti Hybrid fac deci dovada recomandarilor primite ca anvelope
universale din segmentul premium la dimensiuni de 17,5″, 19,5″ şi 22,5″. Anvelopele de roţi motoare din noua gama Conti Hybrid au eticheta M+S, în timp ce anvelopele de roţi de direcţie au eticheta M+S şi simbolul „Trei culmi şi un fulg de nea” (3PMSF).

Conti EcoPlus

Noua generaţie de anvelope high-tech Conti EcoPlus este conceputa în principal pentru autostrazi şi drumuri internaţionale.

Aceste anvelope sunt caracterizate de rezistenţa scazuta la rulare, fara compromisuri privind durata de viaţa. Anvelopele sunt potrivite pentru toate roţile de camioane şi remorci, cu axuri motoare HS3, axuri de direcţie HD3 şi axuri de remorca HT3.

continentalAcest concept bine pus la punct înseamna ca anvelopele respective se pot lauda o scadere a consumului de carburant de pâna la 1,9 litri la 100 km prin comparaţie cu generaţiile anterioare, la un kilometraj egal.

Printre factorii cheie la obţinerea acestei scaderi se numara noii compuşi de cauciuc polimeric pentru caile de rulare şi pereţi, precum şi conceptul de dubla stratificare şi modelul specific al caii de rulare. Costurile economisite prin consumul scazut de carburant sunt semnificativ mai mari decât economiile datorate unei perioade de viaţa mai îndelungate.

Astfel, anvelopele Conti EcoPlus au o contribuţie substanţiala la scaderea costurilor de exploatare a autovehiculelor.

Conti Scandinavia

Când se lasa frigul, Continental recomanda folosirea unor anvelope de iarna speciale. Continental beneficiaza de un concept de anvelope bine pus la punct pentru roţile de faţa, spate şi remorca, special pentru condiţiile de iarna – gama Conti Scandinavia.

Aceste anvelope sunt caracterizate de cerinţe privind axul, ca de exemplu capacitate optima de conducere şi ghidare laterala pentru axul din faţa, tracţiune maxima şi forţa de frânare pentru axul de direcţie, şi aderenţa semnificativ mai mare la frânare şi întoarcere pentru axul remorcii. Gama Conti Scandinavia depaşeşte cu mult cerinţele legale pentru eticheta M+S şi simbolul „Fulgului de nea pe munte”.

Este disponibil un nou portofoliu de anvelope de iarna pentru anvelopele de dimensiunile 17,5 şi 19,5 inci.

ContiRe – anvelope reşapate de a treia generaţie

Oferta premium de anvelope reşapate de la fabrica ContiLifeCycle din Stöcken, Germania, ajuta la pastrarea resurselor şi optimizarea costurilor totale de exploatare.

continentalProcesele moderne de reşapare la cald pregatesc carcasele de buna calitate pentru o a doua viaţa utila, la camioane. Clienţii pot alege între anvelopele reşapate la cald de la ContiRe – care include acum şi primele anvelope de a treia generaţie – şi o gama complexa de modele ContiTread pentru reşapare la rece. Carcasa îmbunataţita, cu o serie de benzi rigide, amelioreaza durabilitatea noilor anvelope şi în acelaşi timp le face mai uşor de reşapat.

Introducerea celei de-a treia generaţii de anvelope de autobuze şi camioane demonstreaza de asemenea capacitatea Continental de a implementa noi idei dedicate clienţilor, într-un ritm din ce în ce mai rapid. La doar 4 ani dupa lansarea celei de-a doua generaţii, producatorul de anvelope din Hanovra a anunţat lansareacelei de-a treia generaţii de anvelope în 2013, reducând ciclul de inovare la jumatate.

Lansarea celei de-a treia generaţii reprezinta cea mai mare lansare de produse din istoria Continental de producţie de anvelope pentru autoutilitare. Peste 200 de noi produse de a treia generaţie vor fi puse pe piaţa în întreaga lume, cu peste 120 de game de anvelope numai în EMEA (Europa, Orientul mijlociu şi Africa).

(Articol publicat în revista AutoExpert Flote, luna octombrie)

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Anvelope

Importanța schimbării cauciucurilor de vară cu cele de iarnă în această toamnă

Odată cu sosirea toamnei și apropierea sezonului rece, șoferii trebuie să își...

Anvelope

Bridgestone lansează anvelopa Potenza Sport A, care încorporează 55% materiale reciclate și regenerabile, certificate ISCC PLUS

Bridgestone, lider global în anvelope premium și soluții de mobilitate sustenabilă, introduce...

Nokian Tyres
Anvelope

Fabrica Nokian Tyres Romania a produs prima anvelopă

Noua fabrică de anvelope pentru autoturisme a Nokian Tyres construită la Oradea,...

Goodyear
AnvelopeSiguranţă rutieră

Cum se pregătește autoturismul pentru drumuri lungi. Recomandări Goodyear

De la sistemul de frânare, la presiunea din roți, la nivelul de...