Advertisement

MIPE
Home Finanţare Leasing operaţional NKG anunţă o creştere cu 47% a numărului de maşini vândute în T1

NKG anunţă o creştere cu 47% a numărului de maşini vândute în T1

New Kopel Group (NKG), prima companie de leasing operaţional din România, a închis primul trimestru cu rezultate pozitive, în creştere cu 47% a numărului de maşini vândute în primele 3 luni ale anului, de la 81 în 2015, la 119, în 2016.

Cifra de afaceri a diviziei de rent a car (Sixt Rent a Car) a crescut cu 16%, iar câştigul mediu pe zi, cu 12%. De asemenea, Grupul şi-a majorat cu 26% numărul de ore de service vândute în 2016, raportat la perioada similară a anului trecut.

Flota diviziei de leasing operaţional (Sixt New Kopel Operational Leasing) s-a majorat şi ea cu 36,54%, de la 2.050 de maşini anul trecut, la 2.799 unităţi în 2016.

Programul „Prima Maşina Second Hand”, început in 2015, este 100% epuizat.

Hezy-Shayb-new-kopel-group-floteautoSunt rezultate pozitive care confirmă previziunile făcute la începutul anului când estimam o creştere cu 20% a business-ului în 2016. A contat, în aceeaşi măsură, efortul nostru de a afla ce cred directorii de companii despre serviciile pe care le oferim sau dacă există intenţia de cumpărare a unei maşini noi, în cazul persoanelor fizice”, declara Hezi Shayb CEO New Kopel Group România.

Studiu privind comportamentul clienţilor

Studiul, început în 2015 şi aflat anul acesta la cea de-a doua ediţie, a fost realizat pe mai mult de 50 de companii şi peste 100 de persoane fizice, prin metoda chestionarului. Studiul a fost iniţiat cu scopul de a obţine informaţii cheie despre comportamentul clientilor în contextul pieţei româneşti şi de a măsura percepţia acestora cu privire la nivelul de trai din România.

62% dintre directorii de companii au declarat că numărul de clienţi va creşte, atât în 2015, cât şi în 2016. În plus, 38% dintre aceştia, cu 4% mai mult decât în 2015, au arătat că portofoliul de clienţi va rămâne stabil.

74% dintre acestia, cu 16% mai mult decât anul trecut, au declarat că cifra de afaceri medie pe client va creşte, în timp ce 12% mai mulţi decât în 2015 sunt de părere că îşi va menţine nivelul. 84%, cu 18% mai mulţi decât în 2015, consideră că cifra de afaceri va creşte. 54% dintre aceştia, cu 8% mai mult decât în 2015 amintesc o creştere a numărului de angajaţi în 2016, în vreme ce 42% declară că numărul acestora se va menţine acelaşi.

Directorii de companii arată că principalii factori care le influenţează calitatea afacerii sunt profesionalismul angajaţilor şi cresterea consumului. Totodată, opţiunile acestora pentru serviciile de leasing operaţional oferite de o campanie sunt dictate de serviciile personalizate şi cea mai bună ofertă de preţ.

Piaţa se dezvoltă rapid în ritmul aşteptărilor clienţilor. Practic, dacă ştii care sunt acestea, eşti pregătit să înfrunţi efectele lor pozitive asupra afacerii tale”, a explicat Hezi Shayb.

La inceputul anului 2016, New Kopel Group a anunţat o creştere cu 20% a
investiţiilor în diviziile de leasing operaţional şi rent a car. Obiectivul comunicat a fost acela de a cumpăra între 1.200 –1.500 de maşini noi şi menţinerea creşterii de 9% pe care compania a avut-o în 2015 şi în 2016, pe zona de rent a car.

Pentru Sixt Rent a Car, obiectivul este acela de a avea o flotă de 750 de maşini din toate segmentele. Pentru 2016, creşterea este completată de intensificarea cu 20% a activităţii din service, New Kopel Group având unul dintre cele mai mari service-uri din România. Obiectivul de vânzări al companiei în 2016 înseamnă 1.500 de maşini noi şi second hand în toate diviziile de business – Opel Union Motors (maşini noi) şi Sixt New Kopel Second Hand.

Obiectivele New Kopel Group vizează, de asemenea, o creştere a portofoliului de clienţi pentru divizia de leasing operaţional cu 20%, faţă de 2015. De asemenea, in 2016, New Kopel Group se va concentra pe găsirea de noi oportunităţi de extindere a Grupului în România.

New Kopel este un grup de companii, parte a grupului Shlomo, una dintre cele mai mari holdinguri din Israel. New Kopel a intrat pe piata din Romania in 2005, fiind singura companie care ofera, în acelasi timp, servicii de leasing operational, fleet management si rent-a-car. In 2006, New Kopel devine licentiat exclusiv SIXT Rent a Car. SIXT este unul dintre cei mai mari furnizori internationali de servicii rent-a-car, detinand 3.500 de locatii, in 180 de tari din intreaga lume. In 2008, New Kopel Group lanseaza divizia de vanzari auto second hand, ce ofera clientilor masini din flota auto proprie, cu garantie de 2 ani „din bara in bara” – un serviciu unic in Romania.

Mai recent, in 2010, New Kopel a preluat operatiunile IPSO Automobile si a transformat locaţia într-un dealer Opel şi centrul 3S: furnizarea de vanzari (sales), service si piese de schimb (spare parts). Tot aici, serviciile post-vanzare pentru Dacia si Renault sunt disponibile.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

ayvens
Leasing operaţional

Ayvens intră în parteneriat cu BYD pentru a livra vehicule electrice în Europa

Ayvens (ALD Automotive – LeasePlan) a semnat un memorandum de înțelegere cu...

arval
Leasing operaţional

Observatorul Arval pentru Mobilitate 2024: 9 din 10 manageri spun că flotele lor vor crește sau vor rămâne stabile în următorii 3 ani

Majoritatea companiilor românești rămân încrezătoare în viitorul flotelor lor, 88% anticipând stabilitate...

Hidroelectrica
Leasing operaţional

Mega-flotă de 212 autovehicule în leasing operațional pentru Hidroelectrica. Cât va costa

Compania Hidroelectrica SA va închiria un număr de minim 212 autovehicule în...