Advertisement

Home Piaţa auto Industrie auto Multivan, libertatea flexibilității maxime

Multivan, libertatea flexibilității maxime

Multivan și-a făcut un renume din multitudinea de funcționalități pe care le oferă. De la MPV familial, la vehicul de transport business sau VIP. Ori de la ”microbuz” la camper. Iar noua generație, care urmează să apară anul acesta, propune, spun cei de la  Volkswagen Commercial Vehicles, cel mai flexibil interior pe care l-a avut vreodată un Bulli.

A fost în ADN-ul său să ofere flexibilitate. Încă de la prima generație a modelului, apărută în 1985. Iar cu fiecare nouă iterație, totul a fost perfecționat. Inclusiv în ceea ce privește interiorul. Fără a se renunța însă la esență. Pentru că Multivan este o expresie a faptului că o formulă câștigătoare se păstrează. Și este doar cizelată pentru a oferi mereu mai mult.

Poziția înaltă, privilegiată, a șoferului și pasagerului din dreapta. Până la cinci scaune individuale mobile / detașabile în spate. La cerere, al doilea rând de scaune poate fi rotit cu 180 de grade. Permițând așezarea scaunelor din spate în aranjamentul ”față în față”, tipic pentru Multivan. Un concept care a fost lansat de  Multivan T3 și este o formulă câștigătoare de peste 35 de ani. Generație cu generație a devenit și mai bună. Iar acum a sosit timpul ca acest concept unic să meargă mai departe.

”Totul este posibil în noul Multivan”

Albert Kirzinger, șef de proiectare pentru vehiculele comerciale Volkswagen, explică de ce sistemul scaunelor pliabile, mobile și detașabile este atât de important pentru Multivan. „Este practic prin excelență. Iar o mașină este practică atunci când poate fi utilizată flexibil. În acest scop, am creat un nou sistem de scaune. Care permite detașarea lor pentru a face loc echipamentului sportiv, unui mountain bike sau plăcii de surf. Spațiul este generos, perfect proporționat și face totul posibil”, spune Kirzinger.

Așadar, de acum înainte vor exista doar locuri individuale. Bancheta integrală de pe al treilea rând a fost eliminată. În același timp, noile locuri individuale din al doilea și al treilea rând au devenit mult mai ușoare. Pot fi mutate extrem de rapid și, de asemenea, scoase sau introduse înapoi cu cea mai mare ușurință. Acest lucru se datorează faptului că inginerii au regândit și sistemul de culisare.

Acum este un sistem end-to-end din spate până la al doilea rând de scaune. Acest lucru face ca flexibilitatea interiorului să sporească substanțial. Căci, fiind individuale, se pot elimina scaunele dintr-una dintre părți, ori să-l îmingeți pe cel din mijlocul rândului trei. Astfel obțineți spațiu pentru bicicletele care vă vor însoți în aventură. Din 1985, fiecare Multivan a avut, de asemenea, și o masă. Și acest aspect a fost ”reinventat”, noua soluție permițând andocarea sa în orice poziție. Detalii urmează să fie oferite în perioada următoare.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

ACAROM
Industrie auto

ACAROM: Producția auto din România a crescut cu 8,7% în primul semestru, la 292.378 de unități

În primele șase luni din 2024, producția de automobile în România a...

Twingo E-Tech Electric
Industrie auto

Renault va produce în Slovenia, modelul Twingo E-Tech Electric, cu un preț sub 20.000 de euro

Renault şi Guvernul sloven au încheiat un memorandum de înţelegere pentru producţia...

AutoturismeFlotă verdeIndustrie auto

Sunt SUV-urile electrice o investiție bună?

Nu mai este o noutate faptul că piața autoturismelor electrice este în...

ContiTech
Industrie auto

Continental are la Timișoara unul dintre cele mai mari laboratoare de testare ContiTech din Europa

Compania de tehnologie Continental a inaugurat, în cadrul ContiTech Timișoara, noua locație...