Advertisement

Home Piaţa auto Autoturisme Citroën C1. Minimalism cu stil

Citroën C1. Minimalism cu stil

Companiile care au nevoie de mașini pentru agenții de vânzări ce activează mai ales în orașe s-au orientat, cu bună știință, spre mașinile din clasa A. Iar una dintre cele mai bune oferte vine tocmai de la specialiștii de mașini urbane.

Distribuția urbană este una dintre cele mai solicitante activități ale unei companii. Pe lângă termenele limită, furnizorii trebuie să țină cont și de cantitățile de marfă mici de livrat, fie că vorbim despre 10 cutii de pizza sau despre 10 baxuri de apă la 2 litri. De asemenea, pe lângă distribuția efectivă a produselor, furnizorul are nevoie ca aceeași mașină să servească și drept vehicul „de vizite“ al responsabilului de vânzări pentru zona alocată. Iată de ce multe companii s-au orientat spre turisme citadine mici în loc de autoutilitare de clasă mică.

Biroul mobil urban

Pentru ca o mașină să devină un adevărat birou mobil urban, este necesar ca utilizatorul să poată face diverse operațiuni din mers. Astfel, faptul că poate afișa telefonul mobil pe instalația audio-video a mașinii (Mirror Screen cu ecran de 7“ la 258 euro), poate citi mail-uri, sms-uri și de asemenea poate răspunde rapid. De asemenea, vehiculul poate fi echipat cu sistem de frânare activ automat (577 euro) pentru evitarea accidentelor. Pentru România este disponibilă, cel puțin momentan, doar versiunea de caroserie cu cinci portiere.

Persoane sau marfă

Desigur, nu ne așteptăm ca un Citroën C1 să fie calificabil drept vehicul de transport marfă, dar va fi folosit mult și la așa ceva. Cu o sarcină utilă de peste 370 kg și un volum (cu banchetele rabatate) de 780 de litri, cu siguranță va face față multor cerințe de livrări rapide. Ca și habitabilitate, în interior pot sta cinci persoane mașina având cinci portiere. Dar, dacă sunt doar două, atunci surpriza plăcută este că șoferul poate avea și doi metri înălțime pentru că tot va avea loc la volan fără probleme, mulțumită scaunului culisant și reglabil pe înălțime.

Verdict

După mai mulți kilometri de alergătură prin oraș și sesiuni de teste intensive pe poligonul Academiei Titi Aur, putem spune că C1 ne-a dovedit calitățile pentru a deveni o foarte bună mașină de firmă, mai ales pentru agenți de vânzări sau distribuție urbană.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Autoturisme

De la hibrid la electric: Cum se simte trecerea la Mercedes-Benz EQE?

De la hibrid la electric: Cum se simte trecerea la Mercedes-Benz EQE?...

MG3
Autoturisme

Test MG3. Sufletul petrecerii!

Comisia Europeană îi mângâie pe creștet. Micuții au emisii de CO2 infime,...

Citroën
Autoturisme

Test Citroën C3 și e-C3. Provocare acceptată!

S-au limpezit apele în grupul Stellantis, iar Citroën a primit poate cel...