Home Piaţa auto Mercedes-Benz România îl numește pe Kai-Uwe Trillenberg în funcția de CEO

Mercedes-Benz România îl numește pe Kai-Uwe Trillenberg în funcția de CEO

Kai-Uwe Trillenberg, în prezent Vicepreședinte Marketing & Vânzări pentru Mercedes-Benz Thailanda, va prelua oficial rolul de CEO al Mercedes-Benz România, începând cu 1 decembrie 2025. 

El o va înlocui pe Natalie Thompson, care a avut un impact semnificativ asupra creșterii și succesului companiei în timpul mandatului său, părăsind compania într-o poziție solidă. Kai-Uwe va fi prezent în România începând cu noiembrie 2025 pentru a asigura o tranziție lină împreună cu Natalie, care a decis să facă următorul pas în cariera sa profesională în afara companiei.

„Natalie a fost un atu valoros pentru Mercedes-Benz România și îi suntem foarte recunoscători pentru leadership-ul și dedicarea ei. Viziunea sa și angajamentul pentru excelență au contribuit semnificativ la dezvoltarea business-ului pe piața românească. Îi urăm succes în viitoarele sale demersuri și îi mulțumim pentru impactul durabil pe care îl lasă în urmă.

Kai-Uwe vine în această nouă funcție cu o bogată experiență internațională și un istoric profesional consistent. Cu expertiza sa vastă și talentul demonstrat în a atinge rezultate superioare prin strategii inovatoare, este ideal poziționat pentru a prelua conducerea Mercedes-Benz România. Am încredere deplină că leadership-ul său va consolida poziția brandului pe piața românească”, spune Alexander Henzler, Head of Mercedes-Benz Central and Eastern Europe – Passenger Cars.

Cine este Kai-Uwe Trillenberg

Kai-Uwe Trillenberg și-a început cariera profesională la smart GmbH în 2003, acumulând experiență pe mai multe piețe europene, precum Elveția, Olanda și Austria. Apoi a făcut tranziția la Mercedes-Benz, unde a avut responsabilități în Market Management pentru Marea Britanie și Irlanda.

În 2007, a avansat în funcția de Director de Marketing & Vânzări la smart-BRABUS GmbH, unde a dezvoltat și lansat programul de individualizare de mare succes smart-BRABUS tailor-made. Mai târziu, în 2014, Kai-Uwe s-a mutat în China, în Product Management pentru Compact Cars, supervizând introducerea cu succes a liniei de autoturisme compacte fabricate local. Din 2015, ca membru al echipei de Network Development, a jucat un rol crucial în inițiative strategice cheie și a cultivat legături puternice cu dealerii și investitorii din China, consolidându-și know-how-ul în vânzările retail.

În cel mai recent rol al său, ca Vicepreședinte de Marketing și Vânzări în Thailanda, Kai-Uwe a navigat cu succes printr-un mediu de piață complex, conducând inițiativa „Retail of the Future”, care a creat un proces de vânzări mai eficient, cu atenție sporită pe nevoile clienților.

Conducerea sa în Thailanda a fost marcată de o abordare data-driven, cu accent pe integrarea de noi perspective pentru a îmbunătăți constant performanța. Cu un mindset de perseverență și determinare, Kai-Uwe a creat o cultură de experimentare și învățare continuă, explorând în mod activ strategii inovatoare pentru a atinge obiective ambițioase.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Piaţa auto

Hyundai Motor Group deschide o nouă unitate de testare în Europa

Hyundai Motor Group (Grupul) a anunțat astăzi deschiderea unei noi unități de...

Sportage
AutoturismePiaţa auto

Sportage 2026 a primit distincția „2025 TOP SAFETY PICK+”

Sportage a obținut evaluarea de top TSP+, primind cel mai mare calificativ...

Piaţa auto

China Auto&Innovation Fest 2025 – București Mall, 06-09 noiembrie 2025

15 mărci auto Made in China, 39 de modele auto expuse și...

AutoturismePiaţa auto

Deschidere comenzi România pentru noul Clio, Clio 6

Dezvăluit la Salonul Auto de la Munchen pe 8 septembrie, noul Renault...