Mercedes-Benz România deschide noul Centru de Logistică

Mercedes-Benz România anunță deschiderea noului Centru Logistic din Dragomirești-Vale. Acesta a fost creat pentru a conlucra cu punctele de service autorizate din România.

Centrul de Logistică acoperă toate cerințele clienților diviziilor Mercedes-Benz (Passenger Cars, Vans, Trucks & Buses) și smart prezente pe piața locală. Situat în aproprierea Bucureștiului, Centrul Logistic are o suprafață de peste 7000 m2 și depozitează în acest moment peste 23.000 de piese. Activitatea a debutat în luna octombrie a anului 2020.

„Noul centru logistic din București reprezintă o soluție de depozitare pe termen lung pentru operațiunile locale de after-sales. Acest proces de eficientizare a Rețelei Logistice era prevăzut de mult. Și ne aduce beneficii din punct de vedere al costurilor, al timpilor de execuție și al activităților de service. Am implementat o perspectivă comercială holistică, cu o abordare concentrată pe satisfacția clienților.”, a menționat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.

Mercedes-Benz România a gândit Centru cu tehnologii și sisteme avansate

Depozitul dispune de tehnologii și sisteme avansate. Rețeaua formată din 46 de parteneri are acces la un sistem 100% digital, conectat la procesele de depozitare. Prin intermediul acestuia se primesc notificări instant cu privire la disponibilitatea și timpul de livrare al comenzilor. Mai mult, centrul folosește un sistem digital de gestionare a inventarului. Grație lui se asigură un maxim de eficiență din punct de vedere al operațiunilor cotidiene.

„Depozitul nostru din Oradea se afla în improbabilitatea de a acomoda cerințele dinamice ale pieței de After-Sales din România. Terenul din apropierea Bucureștiului este locația perfectă. Întrucât ne oferă posibilitatea de a optimiza procedurile de distribuție și totodată de a amplifica nivelul serviciilor destinate clienților și partenerilor noștri”, a declarat Ionuț Icsaru, Manager al Noului Centru Logistic Mercedes-Benz România.

Dezvoltarea acestui centru a început în 2017, cu integrarea echipei Logistice din România în cadrul operațiunilor Global Service and Parts. Un prim pas către obiectivele comune pentru succesul global și local. Scopul final a fost reprezentat de integrarea activităților de After-Sales din România sub umbrela Operațiunilor Globale de Logistică și Piese ale Mercedes-Benz.

Produsele livrate într-un intreval de 18-96 ore

Centrul oferă piese necesare proceselor obișnuite de reparații și întreținere, precum și reparații mai complexe, precum tinichigerie și caroserie, dar și asamblări pentru propulsie – motor, transmisie, cutie de viteze. În funcție de gradul de prioritate al comenzii, produsele și serviciile ajung la partenerii autorizați Mercedes-Benz într-un interval de timp între 18 și 96 de ore.

De asemenea, sustenabilitatea este o parte importantă din strategia de dezvoltare a noului centru. Astfel, sunt implementate procese bine definite în ceea ce privește colectarea și reciclarea deșeurilor și folosirea LED-urilor și a energiei verzi pentru a minimiza impactul asupra mediului.

„Deschiderea acestui centru a coincis cu un an plin de noi provocări, aduse de pandemie. Pe lângă operaționalizarea integrală a acestui nou centru, prioritățile noastre au fost sănătatea și siguranța angajaților noștri. Echipa din România a dovedit un grad ridicat de agilitate și competență, printr-un proces de tranziție lină atât pentru partenerii locali, cât și pentru clienții Mercedes-Benz, asigurându-se totodată că angajații pot activa într-un mediu de lucru sigur.”, a menționat Klaus Ziemsky Director Global Parts Logistics Operations și Site Manager al Centrului Global de Logistică din Germersheim, Mercedes-Benz AG.

Adaugati comentariu