Advertisement

Jocurile Olimpice
Home Piaţa auto Analize de piață Mega-flotă electrificată pentru Jocurile Olimpice și Paralimpice de la Paris. ToyotaMotor este partener exclusiv

Mega-flotă electrificată pentru Jocurile Olimpice și Paralimpice de la Paris. ToyotaMotor este partener exclusiv

Prin intermediul Comitetului de Organizare a Jocurilor Olimpice și Paralimpice (COJOP) de la Paris, Toyota a pus la dispoziție o flotă de 2.650 de vehicule electrificate pentru a satisface nevoile de călătorie a aproximativ 200.000 de persoane acreditate. Alte 700 de vehicule vor fi destinate persoanelor cu mobilitate redusă.

Înainte de a câștiga o medalie olimpică, trebuie să te prezinți la timp la evenimente. Aceasta este, de altfel, provocarea logistică a Comitetul de organizare. Pârghiile majore sunt binecunoscute: benzi rezervate pe drumurile principale, zone albastre și roșii pentru restricționarea accesului și, desigur, flota de mașini.

Vehiculele nu este destinată doar transportului sportivilor în timpul acestor evenimente sportive, ci trebuie să permită tuturor părților implicate în organizarea acestor jocuri să călătorească. Adică, în total, un grup de persoane acreditate estimat la peste 200.000 de persoane, precum membrii CIO (Comitetul Internațional Olimpic și Paralimpic), ai COJOP Paris 2024, sponsorii, federațiile, comitetele naționale olimpice și paralimpice, responsabilii cu evenimentele rutiere (ciclism, maraton) sau echipele de la Olympic Broadcasting Services, responsabile cu filmarea evenimentelor.

Flota de la Jocurile Olimpice și Paralimpice în cifre

2.650 de vehicule sunt puse la dispoziție de către Toyota, adică 500 de vehicule cu hidrogen, 1.150 electrice și 1.000 hibride. Printre modelele care vor ieși pe șosele se numără bZ4X, Proace și Proace Verso, precum și Lexus RZ pentru categoria de vehicule 100% electrice, Toyota Mirai pentru categoria vehiculelor cu hidrogen, RAV4 hibrid sau plug-in, precum și Toyota Corolla TS, Yaris Cross și Highlander pentru categoria hibride.

Toyota livrează vehiculele folosite în timpul Jocurilor Olimpice și Paralimpice din 2015, fiind partenerul exclusiv al CIO și furnizând tot ceea ce înseamnă vehicule și servicii de mobilitate.

„Am vrut să obținem cu 50% mai puține emisii de CO2 în comparație cu ediția Jocurilor Olimpice și Paralimpice de la Tokyo din 2020 și mai puțin de două treimi față de ediția din Londra din 2012, pe baza mixului de mașini”, explică Cédric Borremans, directorul pentru Paris 2024, în cadrul Toyota Motor Europe, citat de flotauto.com.

Dorința Comitetului de Organizare a fost de a dezvolta transportul multimodal prin limitarea numărul de vehicule și susținerea utilizării transportului public, completat de un sistem de autobuze și autocare.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

”Undă verde” pentru restabilirea legăturii feroviare între Timișoara și Szeged

 

Standardul CAFE: Constructorii auto riscă penalizări record în 2025 dacă nu-și fac cota de vânzări pentru mașini electrice

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

constructorii auto
Analize de piațăFlotă verde

Noile obiective de CO2 vor forța constructorii auto să vândă vehicule electrice mai ieftine?

Constructorii auto sunt între ciocan și nicovală. Pe de o parte, vânzările...

Înmatriculările de autoturisme noi
Analize de piață

Înmatriculările de autoturisme noi au crescut cu 6,35% în primele 8 luni din 2024

Înmatriculările de autoturisme noi, în România, au ajuns, în primele opt luni...

BYD
Analize de piață

Producătorul de mașini electrice BYD ar fi depășit deja Tesla la nivel global, potrivit ABI Research

Potrivit experților de la compania de cercetare ABI Research, meciul dintre chinezii...

vehicule electrice
Analize de piață

Care este noul segment al cumpărătorilor de vehicule electrice. Analiză BCG

Numărul potențialilor cumpărători de mașini de ultimă generație este în creștere, acești...