Mazda îşi menţine trendul crescător şi raportează şi pentru 2014 o majorare cu două cifre a vânzărilor în România. Constructorul de automobile a comercializat 803 unităţi anul trecut, cu 33% mai mult faţă de 2013.
La fel ca şi în anul precedent, cel mai bine vândut model a fost SUV-ul CX-5, cu 351 de unităţi şi o creştere cu 39% comparativ cu perioada anterioară, în timp ce Mazda3 a înregistrat vânzări mai mari cu 44%, cu un volum de 262 de unităţi în 2014. Pe locul trei se situează limuzina Mazda6, cu 187 de unităţi vândute, în creştere cu 19%.
„Este al doilea an consecutiv când ne menţinem creşterea vânzărilor cu două cifre. Toate cele trei modele de nouă generaţie care au contribuit la această creştere importantă integrează gama de tehnologii inovatoare SKYACTIV, care asigură un consum scăzut şi un nivel redus de emisii, precum şi designul apreciat KODO”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Tehnologia SKYACTIV şi limbajul de design “KODO – Soul of Motion” sunt elementele definitorii ale noii generaţii de modele. Automobilele combină designul sportiv şi economia de combustibil cu performanţe dinamice şi de siguranţă. Toate acestea fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.
În 2025, Germania și-a afirmat dominația asupra pieței europene a vehiculelor electrice:...
•Ada Ștefan11 noiembrie 2025Piața auto germană, cândva un simbol al preciziei, prestigiului și puterii tehnologice,...
•Flote Auto7 noiembrie 2025A existat o vreme când Tesla întruchipa avangarda mobilității electrice, dominând incontestabil...
•Ada Ștefan6 noiembrie 2025După un 2025 dificil, marcat de mai multe avertismente privind scăderea profitului...
•Ada Ștefan5 noiembrie 2025
Comentați?