Cu 523 de unități livrate în decursul anului 2014, Honda Trading România a reușit să înregistreze o creștere a vânzărilor după trendul negativ din ultimii cinci ani, marcând un moment important de inflexiune în evoluția brandului nipon pe piața din România.
Cel mai popular model Honda pe piața din România rămâne, ca și în anii precedenți, SUV-ul CR-V, ce a totalizat 247 de unități, aproximativ 46,7% din totalul vânzărilor Honda pe piața internă. Pe poziția a doua în topul vânzărilor se află modelul Civic, cu 152 de unități livrate în 2014, urmat de Accord (77 de unități), Civic Sedan (26 de unități) și Jazz (23 de unități). Față de aceeași perioadă a anului 2013, livrările Honda au crescut cu 20 de unități, aproximativ 4%.
Dacă anul 2014 a fost unul de creștere pentru Honda, 2015 se anunță a fi unul de confirmare a revenirii, atât la nivel european, cât și în România. În vederea acestui deziderat, anul 2015 va marca debutul unei game complet noi, începând cu noul Civic în luna martie, noul CR-V în luna aprilie și noile modele HR-V și Jazz în ultima parte a anului. Ca o surpriză pentru pasionații mărcii Honda, în vara anului 2015 va fi lansat oficial și noul Civic Type R, ce anunță performanțe dinamice de excepție în sfera modelelor hot-hatch.
Lansarea noului CR-V marchează și debutul propulsorului diesel 1.6 i-DTEC și 160 CP, cel mai nou membru al familiei Earth Dreams. Noul motor va fi disponibil atât în conjuncție cu o transmisie manuală cu 6 trepte, cât și cu noua transmisie automată cu 9 trepte, în premieră pentru Honda. Noul motor va fi disponibil exclusiv pe versiunile cu tracțiune integrală.
O altă noutate importantă este introducerea sistemului de infotainment Honda Connect, ce va rula cea mai nouă versiune a sistemului de operare mobil Android 4.0.4. prin intermediul unui procesor de ultimă generație produs de NVIDIA (Tegra 3). Honda Connect va debuta oficial în România în martie pe noul Civic și va disponibil până la sfârșitul anului pe toată gama 2015.
Comentați?