La începutul lunii octombrie a avut loc cel mai mare salon auto al toamnei, la Paris. AutoExpert Flote a selectat cele mai importante premiere pentru companii şi manageri.
Ediţia din acest an a Salonului Auto de la Paris a fost inundată de foarte multe premiere mondiale, mare parte dintre ele fiind de mare interes pentru companii şi manageri. Observaţia e valabilă mai ales dacă ne raportăm la Salonul Auto de la Geneva, din primăvara acestui an, sau chiar la ediţia de anul trecut a Salonului Auto de la Frankfurt, show-uri auto în care au contat mai mult premiere exuberante sau dedicate în primul rând clienţilor persoane fizice.
Domeniul SUV-urilor a fost, de departe, cel mai dinamic în materie de noutăţi, plusând la capitolul caracteristici practice.
VW Touareg (facelift)
Despre Touareg am putea spune că este ”Passat-ul SUV-urilor”, fiind apreciat îndeosebi de oamenii de afaceri care nu vor să epateze, dar nici nu vor să facă rabat de la calitate, tehnologie şi siguranţă.
KIA Sorento
O generaţie complet nouă, care duce mai departe ideea de echilibru între spiritul pragmatic, tehnologia avansată, tendinţele premium şi preţurile atractive. O alegere înţeleaptă pentru liderii multitasking ”down-to-earth”.
Producătorul american face o mişcare îndelung aşteptată de cei dinamici,care apreciază un SUV sportiv nu foarte scump, dar potrivit pentru stilul de viaţă şi debusiness alert. Un nou-venit care promite multe.
SUV-ul compact japonez va fi împrospătat anul viitor, designerii imprimându-i o notă mai pregnantă de lux. Honda pare să ne comunice un iminent atac fără menajamente la adresa SUV-urilor declarate premium.
Gama de crossover-uri Nissan se îmbogăţeşte cu o noua generaţie Murano, mult mai îndrăzneaţă la nivelul designului şi dotărilor high-tech. E o maşină pentru managerii ambiţioşi, care mizează pe decizii puternice.
Nonconformist atât prin aspect, cât şi prin tehnologie, NX e o adevărată provocare pentru SUV-urile compacte diesel. Iese din canoane, aşa încât vizează un public foarte ”openminded”, deci e de aşteptat să devină preferatul tinerilor din domeniul IT.
Noua generaţie a SUV-ului suedez e, în mod clar, o propunere direcţionată în primul rând spre publicul conservator, dar care vrea sş fie în ton cu noutăţile tehnologice. O maşină serioasă pentru oameni serioşi, care nu riscă inutil.
Un nume cu vechi state de plate în domeniul offroad se întoarce într-un format evoluat, anunţând ambiţii interesante. Pare foarte potrivită o paralelă cu greutăţile pe care le întâmpină femeile într-o lume a bărbăţilor manageri.
(Articol publicat în revista AutoExpert Flote, luna octombrie 2014)
Comentați?