Advertisement

Autostrada Moldovei
Home Infrastructură Autostrada Moldovei. Loturile 2 și 3 vor fi finalizate la o diferență de 1 an

Autostrada Moldovei. Loturile 2 și 3 vor fi finalizate la o diferență de 1 an

Pe Autostrada Moldovei A7, construcția lotului 2 Mizil – Pietroasele va fi finalizată cu 1 an mai devreme decât cea a Lotului 3 Pietroasele – Buzău, unde începerea lucrărilor a fost întârziată semnificativ din cauza numeroaselor contestații. În aceste condiții, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, spune că este luată în calcul realizarea unei descărcări provizorii a traficului în zona Pietroasele.

”Având în vedere faptul că va fi o diferență de aproximativ 1 an între momentul în care se vor da în trafic loturile 2 și 3, am discutat despre o posibilă descărcare provizorie în zona pasajului peste A7 aferent DJ 203G, pentru că sunt aproximativ 10 km între nodul rutier care se construiește la DJ 203C și capătul dinspre Buzău al acestui lot de autostradă”, a precizat Ionel Scrioșteanu.

Acesta s-a aflat pe șantierul Lotului 2, unde a discutat cu antreprenorii, asocierea româno – bulgară Trace – Coni, despre stadiul șantierului la început de an. CNAIR și Ministerul Transporturilor vor ca această secțiune să fie deschisă circulației rutiere în acest an.

”Pentru a ne asigura că se finalizează lucrările anul acesta, este nevoie de o mobilizare suplimentară, mai ales pe ultimii 15 km ai amplasamentului spre Buzău. Lotul 2 Mizil – Pietroasele este un obiectiv foarte important, pe care vrem să îl dăm în trafic anul acesta, împreună cu Lotul 1 Dumbrava – Mizil, conform termenelor contractuale”, a punctat secretarul de stat.

Lotul 2 are o lungime de 28,35 km și o valoare a contractului de 1,25 miliarde lei, fără TVA, fiind finanțat din Planul Național de Redresare și Reziliență PNRR.

”Autostrada Moldovei A7 este prima autostradă a României pe care se lucrează integral, pe toți cei 320 km, 13 din 13 loturi, iar la finalul execuției, va lega Moldova de Muntenia”, a conchis Ionel Scrioșteanu.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Dan Ștefan, Autonom: ”Una dintre cele mai proeminente tendințe în industria auto este tranziția către MaaS”

Pe 15 martie demarează lucrările pentru lotul Suplacu de Barcău – Chiribiş, început în 2004 de Bechtel

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Brașov - Bacău
Infrastructură

Contract semnat pentru finalizarea Studiului de Fezabilitatea al Autostrăzii Brașov – Bacău A13

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat, vineri, cu...

Vâlcea
Infrastructură

Un pas înainte pentru modernizarea șoselei dintre Rm. Vâlcea și Autostrada Sibiu – Pitești

Executivul urmează să aprobe în ședința de vineri, prin Hotărâre de Guvern,...

Autostrada de Centură București
Infrastructură

Autostrada de Centură București. Sectorul dintre DN 4 și Autostrada A2 va fi deschis în iulie

Traficul rutier pe încă un sector din Autostrada de Centură București, între...

Podul peste Canal
Infrastructură

Cinci oferte pentru reparații capitale la Podul peste Canal de la Călărași, amplasat pe DN 3B

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit 5 oferte pentru...