Autoritatea de transport din Londra, Transport for London (TfL) a comandat deja un studiu de fezabilitate cu privire la introducerea unei așa-zise taxe de frontieră, în valoare de 3,5 lire sterline/zi, pentru toate vehiculele care intră în zona metropolitană (Greater London).
Asociația de transport rutier, Logistics UK, a criticat proiectul și a avertizat că obiectivul principal al taxei nu este atenuarea aglomerației din trafic, ci creșterea veniturilor TfL, grav afectate de pandemie.
În luna decembrie 2020, primarul Londrei, Sadiq Khan, a cerut guvernului să permită Capitalei să păstreze 500 de milioane de lire sterline, colectate anual din taxele impuse conducătorilor auto, Vehicle Accise Duty (VED). Sadiq Khan a avertizat că, dacă Londrei nu i se va permite să păstreze acesti banii, vor fi necesare alte modalități atât pentru depășirea provocărilor financiare cu care se confruntă TfL, cât și pentru atingerea obiectivelor Strategiei sale de transport.
„Opinia noastră este că o taxă de frontieră este o taxă suplimentară pentru companiile care fac eforturi pentru a menține aprovizionarea Londrei cu bunurile și serviciile de care are nevoie. Logistics UK înțelege situația financiară dificilă în care se află Transport for London și îi îndemnăm pe primar și guvern să colaboreze pentru a identifica o soluție durabilă, pe termen lung, pentru problemelor sale”, a declarat Natalie Chapman, responsabila pentru politici urbane a Logistics UK.
Londra pregătește alegerile pentru Primărie, care vor fi organizate în data de 6 mai 2021.
CITEȘTE ȘI:
Venitul mediu lunar pe gospodărie, 5.384 lei. Care au fost cheltuielile
Poliția națională poloneză, dotată cu 124 de utilitare Volkswagen Crafter
Franța demarează producția de vaccinuri anti-Covid. 250 mil. de doze până la finalul anului
Comentați?