BMW a câștigat licitația organizată de grupul Schwartz, urmând să înlocuiască autoturismele Audi din flota Lidl și Kaufland Germania.
BMW dă o lovitură spectaculoasă, pentru că parcul auto din Germania al celor doi clienți este uriaș: 10.000 de autoturisme, care sunt schimbate anual! Începând cu din această primăvară, flota auto este aproape în exclusivitate furnizată de compania bavareză, cu mici excepții: membrii consiliului director al Lidl și Kaufland vor primi autoturisme electrice marca Tesla din motive de imagine, iar anumiți angajați își pot alege singuri marca de mașină preferată.
Cum a reușit BMW să ”sufle” doi dintre principalii clienți de flote din portofoliul rivalului Audi? Ne răspunde Carl Bacer, membru în conducerea grupului Schwartz: ”Am fost convinși de stabilitatea economică a companiei BMW și de oferta mult mai bună pe care ne-au făcut-o”. În final, însă, factorul decisiv a fost prețul, de aceea profitul pe care îl va obține BMW din acest contract ar putea fi mai degrabă o lovitură de imagine decât un avantaj economic.
”Cooperarea cu Lidl a fost și încă este foarte constructivă. Suntem două dintre cele mai dezvoltate companii din regiune, de aceea regretăm că nu le mai putem furniza în continuare flota de autoturisme”, spune purtătorul de cuvânt Audi.
Deși nu sunt cunoscute încă modelele pe care compania din Munchen le va livra celor doi clienți, putem presupune că este vorba despre Seriile 3 și 5, probabil în versiuni break, cu motoare diesel în 4 cilindri.
Comentați?