Advertisement

DN 71
Home Infrastructură Licitație lansată pentru modernizarea DN 71, între Târgovişte și Sinaia

Licitație lansată pentru modernizarea DN 71, între Târgovişte și Sinaia

Licitaţia pentru modernizarea DN 71 Târgovişte – Sinaia a fost lansată, a anunţat luni ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, sectorul de drum național având o lungime de 58,8 kilometri.

Potrivit ministrului, proiectul presupune construirea a 14 poduri noi şi reabilitarea altor opt. În plus, modernizarea include 2 noi pasaje şi 2 parcări de scurtă durată.

Târgovişte - Sinaia

”Investiţia este evaluată la peste un miliard de lei, iar banii vor veni din fonduri europene. Ca termene, sunt prevăzute maximum 12 luni pentru proiectare şi cel mult 24 de luni pentru execuţie”, a precizat Cătălin Drulă.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este data de 4 noiembrie.

Ministrul Transporturilor a adăugat că, între Bucureşti şi Târgovişte, alternativa la DN 71 va fi noul drum de mare viteză. „În zilele următoare, CNAIR va desemna câştigătorul licitaţiei pentru proiectarea viitoarei autostrăzi/viitorului drum expres”, a conchis Cătălin Drulă.

În 2019, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a depus Aplicatia de finanţare pentru modernizarea DN 71 Bâldana – Târgovişte – Sinaia.

Finanţarea nerambursabilă va fi acordată pentru lărgirea la 4 benzi pe primii 44 de km (Bâldana – Târgoviște) şi reabilitarea şoselei de 2 benzi între km 51 – 109 (Târgovişte – Sinaia).

Fondurile vor fi alocate prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2 – Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.2 – Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere – proiecte noi de investiţii, Operaţiunea – Creşterea accesibilităţii zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.

La începutul anului 2021, CNAIR a reziliat contractul pentru modernizarea DN 71 sectorul Bâldana – Târgoviște, ca urmare a faptului că Asocierea Aqua Parc – Mavgo Holding – Hydrostroy AD – VDH AD (Vodstroi 98 AD) – BDU Maxi Construct nu a respectat termenul legal de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului de constituire a Garanției de Bună Execuție aferentă Acordului Contractual. Contractul a fost semnat în luna noiembrie 2020.

 

CITEȘTE ȘI:

Poliția Locală Sector 2 va achiziționa 10 autoturisme hibride prin leasing financiar

Utilitare cu emisii zero. Opel Vivaro-e HYDROGEN

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Autostrada de Centură București
Infrastructură

Autostrada de Centură București. Sectorul dintre DN 4 și Autostrada A2 va fi deschis în iulie

Traficul rutier pe încă un sector din Autostrada de Centură București, între...

Podul peste Canal
Infrastructură

Cinci oferte pentru reparații capitale la Podul peste Canal de la Călărași, amplasat pe DN 3B

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit 5 oferte pentru...

podurile
Infrastructură

Podurile de la Basarabi și Poarta Albă intră în reabilitare. Finanțare din fonduri europene

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat contractele pentru...

București - Giurgiu
Infrastructură

Două variante pentru punctul de plecare al drumului de mare viteză București – Giurgiu

Autostrada București – Alexandria (A6) cu profil prevăzut de 3 benzi pe...