Levente Gall, WebEye: Telematica a devenit o necesitate

Noiembrie 2018 a marcat aniversarea a 5 ani de la apariţia primului număr al revistei Flote Auto. În numărul special publicat cu această ocazie, cele mai mari companii de leasing financiar şi operaţional, de telematică şi comercializare a maşinilor de companie au realizat atât o retrospectivă a ultimilor 5 ani, cât, mai ales, o perspectivă a următorilor 5 asupra domeniului în care activează.



levente-gall-floteauto

Levente Gall, WebEye Europa Centrală şi de Est: Telematica a devenit o necesitate

Cum a fost? Piaţa din România e dinamică, în plină dezvoltare şi consolidare. Telematica a devenit o necesitate, clienţii o percep drept un suport modern pentru un business eficient. În ultimii ani, criteriul „preţului cel mai mic” a fost înlocuit de „soluţii complexe”, pentru că lumea înţelege că obţine rezultate relevante doar investind în ceea ce e mai bun pe piaţă. Astăzi, clienţii apreciază din ce în ce mai mult rapoartele care nu necesită intervenţie umană, fiind generate automat, astfel economisind resurse importante precum timp şi bani.

Ca şi tendinţe generale, creşte continuu gradul de penetrare a telematicii, adică din ce în ce mai multe autovehicule dispun de o unitate IT. Cu toate că tot mai multe autovehicule vor fi dotate de fabricant cu un sistem telematic, părerea mea este că serviciile aftermarket îşi vor păstra poziţia dominantă pe piaţă.

Ce va fi? Piaţa va creşte, iar WebEye va ţine pasul cu ea şi va continua să se dezvolte. Soluţiile personalizate vor câştiga, probabil, din ce în ce mai mult teren, iar noi ne-am adaptat deja acestei tendinţe şi suntem pregătiţi să personalizăm soluţiile, în funcţie de cerinţele speciale ale clienţilor. În ceea ce ne priveşte, scopul nostru este să creştem organic, prin vânzări, însă nu excludem achiziţii. Cum s-a întâmplat anul acesta cu Lochner, dealerul nostru, ai cărui clienţi i-am preluat atât în România, cât şi în Ungaria. Vom investi în continuare în relaţia WebEye – client, pentru a ne asigura că acesta din urmă fructifică la maximum valul de date furnizate de telematică. Avem clienţi loiali, care încheie cu noi contracte pe 3 ani sau chiar mai mult şi, în general, ne leagă contracte de 10 ani cu cei mai mulţi dintre clienţii noştri.
De asemenea, ne ducem către segmente noi de piaţă. Aşa cum ştiţi, abordăm zona flotelor de vehicule uşoare prin serviciul MyWebEye, pe pieţele din România, Ungaria şi Polonia ca prim pas.

Unde va fi WebEye peste 5 ani? Planul este să avem un număr dublu de angajaţi, venituri de cel puţin două ori mai mari decât acum şi de trei ori mai multe unităţi active, iar soluţiile noastre să fie disponibile şi pentru vehicule de 3,5 tone şi sub 3,5 tone.

Adaugati comentariu