Klass Wagen, grup românesc specializat în închirieri auto, îl numește pe Remus Moraru, fost head of e-commerce la WizzAir, în funcția de Chief Marketing Officer.
Potrivit comunicatului de presă al companiei, Moraru Acesta are o experiență de 15 ani în marketing, comerț electronic și dezvoltare de business. El a lucrat în companii precum Wizz Air, HotelsCombined, Agoda.
„Prin această recrutare ne continuăm strategia de extindere la nivel internațional, în special în Portugalia, și de consolidare a poziției de lider în România și Ungaria pe segmentul închirierilor pe termen scurt”, a declarat Norbert Sabou, CEO Klass Wagen Group.
„Îmi propun să aduc o abordare care să ne aducă clienți noi pe klasswagen.com și să îi fidelizez pe cei actuali”, a declarat Remus Moraru, Chief Marketing Officer Wagen Group.
Klass Wagen, flotă de 5.000 de vehicule
Grupul Klass Wagen a încheiat anul 2024 cu vânzări totale de 68,5 milioane de euro și a înregistrat o creștere de 13,2% comparativ cu anul 2023.
Compania și-a susținut operațiunile anul trecut cu o flotă de 5.000 de vehicule. Klass Wagen Group a investit în dezvoltarea unui nou website, sisteme CRM, Contracts Management și o platformă self-service pentru clienți. Toate acestea urmează să fie finalizate până la sfârșitul anului 2025.
Klass Wagen Group este o companie specializată în servicii de închirieri auto, cu o experiență de peste 15 ani în industrie. Compania operează în România, Portugalia și Ungaria și are în prezent 335 de angajați.
Compania românească a înregistrat în 2023 venituri de 20,27 milioane de euro, de la 0,28 milioane de euro în 2013, și a raportat o cifră de afaceri de 46,3 milioane de euro, în creștere cu 35,5% față de anul 2022.
Anul trecut, Klass Wagen a fost inclusă în topul Financial Times al firmelor din Europa cu cea mai mare creștere sustenabilă a veniturilor între anii 2013 și 2023.
Comentați?