Divizia de distribuție a grupului maghiar AutoWallis a anunțat oficial schimbarea numelui SsangYong în KGM în România. Totodată, noul brand KGM a prezentat primul său produs, SUV-ul Actyon.
Brand-ul coreean SsangYong schimbă oficial denumirea în KGM, marcând un moment important în istoria sa de 70 de ani. Această transformare aduce o nouă identitate de marcă atât la nivel mondial, cât și în cele nouă piețe unde grupul AutoWallis activează. Este vorba despre România, Austria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Serbia, Muntenegru, Bosnia și Kosovo.
Acest rebranding include o nouă identitate vizuală, care reflectă valorile de baza ale KGM: modernitate, calitate și orientare către client. Este interesant de menționat că, deși este schimbată denumirea, logo-ul consacrat cu cei doi dragoni este păstrat ca simbol al istoriei mărcii.
Operațiunea de rebranding, un pas major
„Rebranding-ul este un pas major pentru noi și suntem mândri de strategiile și execuțiile creative dezvoltate la nivel local. Combinând moștenirea KGM cu viziunea sa orientată spre viitor am creat un brand care se aliniază așteptărilor moderne ale clienților, îmbrățișând în același timp inovația.
Modelul Actyon este exemplul perfect al acestei transformări, oferind practicitate, calitate și un caracter distinctiv ce îl diferențiază de concurență. Implementarea rebranding-ului în nouă piețe simultan reprezintă atât o provocare, cât și o oportunitate, scopul nostru principal fiind ca potențialii clienții să regăsească noua identitate de marcă KGM atât țn showroom-uri, cât și în mediile de comunicare cele mai accesate.
Acest rebranding reflectă încrederea noastră în potențialul KGM de a rezona puternic atât cu clienții existenți, cât și cu cei noi”, consideră Patrik Horváth, director regional de marketing KGM în cadrul AutoWallis Distribution.
Totodată, Alexandru Budeanu, Country Manager KGM România, notează că „2024 a fost un an foarte important pentru brandul nostru pe piața din România: peste 2.850 de unități SsangYong livrate către clienți, cu o creștere de 43 % comparativ cu 2023. (…) Anul 2025 vine deja cu o nouă provocare – KGM Rebranding -, o nouă țintă de atins atât din punct de vedere imagine de brand, cât și market share. Începând cu primul trimestru al acestui an noua identitate de marcă va fi vizibilă atât la nivelul rețelei de dealeri (22 distribuitori) prin signalistica modificată, prin noul design interior implementat, cât și prin noua strategie de comunicare online & online”.
Actyon, primul model lansat sub sigla KGM
Odată cu această schimbare importantă, KGM a lansat pe piața din România modelul Actyon, urmașul SUV-ului cu același nume comercializat din 2005 sub marca SsangYong. Dacă inițial producătorul prezenta Actyon drept „SUC”, adică Sports Utility Coupe, noul KGM Actyon este acum un SUV urban, dinamic, cu un design inspirat de coupe-uri, model ce reflectă filozofia KGM „Powered by Toughness”.
Mai exact, design tip coupe impresionant, cu un exterior sportiv, ce combină eleganța cu funcționalitatea robustă, interior versatile, care oferă spațiu generos și adaptabil pentru un stil de viată modern, dar și inovație modernă, mai exact dotări ce prioritizează funcționalitatea și confortul șoferilor și pasagerilor.
Vehiculul are dimensiuni generoase, 4.740 mm lungime, 1.910 mm lățime și 1.680 mm înălțime, și un portbagaj de 668 l. Dacă adăugăm și că garda la sol este de 194 mm devine limpede că vorbim despre un vehicul cu reale capacități de deplasare chiar și pe drumuri neamenajate.
Dotat cu un motor GDI Turbo, de 1.5 litri, alimentat cu benzină, care dezvoltă o putere de 163 CP și un cuplu de 280 Nm (AT6), noul KGM Actyon este comercializat în România într-o singură echipare – Executiv – care include o mulțime de sisteme de comandă, control și confort, totul pentru un preț de 42.250 de euro. Temporar, AutoWallis Distribution oferă o reducere de 4.000 de euro care reduce costul la 38.250 de euro.
Linia de echipare Executiv a KGM Actyon are tracțiune față și include, printre altele, transmisie automată cu șase trepte, selector pentru trei moduri de deplasare, pilot automat adaptiv, asistență „unghi mort”, alertă și frânare automată la sesizarea traficului din spate, alertă la ieșirea din automobil în condiții nesigure, asistență la parcarea cu spatele, oglinzi exterioare încălzite reglabile electric, volan încălzit îmbrăcat în piele și multe alatele. Cei care își doresc tracțiune integrală trebuie să achite, în plus față de prețul de catalog, 1.990 de euro.
AUTOWALLIS GROUP – Unic importantor al brand-ului KGM în România
AutoWallis Distribution, parte a grupului AutoWallis – cotat la bursa de valori din Budapesta, are o experiență de aproape 30 de ani ca importator auto independent.
AutoWallis Group este principalul furnizor integrat de servicii de retail și mobilitate auto din regiunea Europei Centrale și de Est. Grupul AutoWallis este prezent în 16 țări din regiunea Europei Centrale și de Est (Albania, Austria, Bosnia și Herțegovina, Republica
Cehă, Bulgaria, Grecia, Croația, Kosovo, Polonia, Muntenegru, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Macedonia de Nord, Ungaria) cu vânzare cu amănuntul și cu ridicatade vehicule și piese de schimb, servicii de reparații și închirieri de vehicule pe termen
scurt și lung.
Mărcile reprezentate de Retail Business Unit al grupului includ Alpine, BYD, Dacia, Isuzu, Farizon, Jaguar, Land Rover, MG, Saab spare parts supply, Renault, KGM și Opel, mărcile reprezentate de Retail Business Unit includ autoturisme și motociclete BMW, BYD, Dacia, Ford, Isuzu, Jaguar, KIA, Land Rover, Maserati, Mercedes, Mercedes-Benz Truck, MINI, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, KGM, Suzuki, Toyota, JóAutók.hu și AUTO-LICIT.HU, în timp ce Mobility Services Business Unit este prezentă pe piața maghiară cu mărcile wigo carsharing, wigo fleet și Sixt rent-a-car.
Grupul AutoWallis se angajează să ofere clienților săi libertatea de a conduce ca partener pe termen lung cu mărci și soluții remarcabile în industria auto.
Comentați?