Primul episod al analizei înmatriculărilor de autovehicule din ultimii cinci ani din România l-ați citit în numărul precedent al revistei FloteAuto. Iar una dintre concluziile acelui material a fost că domeniul vehiculelor comerciale are o dinamică suficient de sănătoasă în contextul pesimist al pieței auto de la noi. Așa încât acum ne vom concentra atenția pe categoria N1, cea mai importantă din multe puncte de vedere.
În continuare, un infografic-rezumat al analizei înmatriculărilor de vehicule comerciale ușoare publicate în ediția de martie a revistei FloteAuto (click pe imagine pentru mărire):
Deși piața de mașini second hand s-a stabilizat și a revenit, în...
•Flote Auto16 octombrie 2024Ministru francez al Economiei, Finanțelor și Industriei, Antoine Armand, a sugerat sectorului...
•Flote Auto16 octombrie 2024Italia dorește ca Uniunea Europeană să devanseze examinarea interdicției privind vânzarea de...
•Ada Ștefan11 octombrie 2024În luna septembrie a anului 2024, față de aceeași perioadă a anului...
•Ada Ștefan9 octombrie 2024
Comentați?