Primul episod al analizei înmatriculărilor de autovehicule din ultimii cinci ani din România l-ați citit în numărul precedent al revistei FloteAuto. Iar una dintre concluziile acelui material a fost că domeniul vehiculelor comerciale are o dinamică suficient de sănătoasă în contextul pesimist al pieței auto de la noi. Așa încât acum ne vom concentra atenția pe categoria N1, cea mai importantă din multe puncte de vedere.
În continuare, un infografic-rezumat al analizei înmatriculărilor de vehicule comerciale ușoare publicate în ediția de martie a revistei FloteAuto (click pe imagine pentru mărire):
În februarie 2025, piața auto europeană a înregistrat o scădere de 3%....
•Ada Ștefan21 martie 2025Interesul consumatorilor pentru mașinile electrice continuă să scadă pe principalele piețe ale...
•Flote Auto20 martie 2025Stellantis Pro One și IVECO au anunțat astăzi o colaborare care prevede...
•Răzvan Codorean14 martie 2025Ford Otosan, unul dintre cei mai mari producători de vehicule comerciale din...
•Răzvan Codorean14 martie 2025
Comentați?