Dacă reprezinți o companie care deține o flotă auto, nevoile angajaților diferă semnificativ, în funcție de activitatea pe care o desfășoară. Dar indiferent de activitatea angajaților tăi, cu toții se bucură de beneficiile extra-salariale pe care le pui la dispoziție.
Bonurile de masă sunt cele mai des întâlnite, dar asigurările de sănătate prind tot mai mult succes în rândul angajatorilor, care văd dincolo de avantajul competitiv în procesul de recrutare al forței de muncă specializată, calificată.
Află cum crești gradul de informare și de încredere a angajaților în asigurările de sănătate private.
Informarea angajaților
Vei fi uimit, dar mulți angajatori se plâng că, deși pun la dispoziție asigurări de sănătate, angajații nu se folosesc de benficiile incluse în pachet. Motivul? Lipsa de informare!
Oferirea de asigurări de sănătate privată este un efort financiar pentru tine, dar și o investiție importantă în cea mai importantă resursă a companiei, cea umană. Așadar, asigură o comunicare corectă și constantă cu privire la pachetele pe care le oferi angajaților. Iată câteva dintre lucrurile de care ar trebui să ții cont în comunicarea cu angajații:
- Adaptează discursul în funcție variantele de asigurari disponibile, de specificul fiecărui grup pe care îl identifici. Poate unii angajați sunt la primul beneficiu de acest tip și trebuie prezentat în detaliu.
- Informează angajații cu privire la data în care pot începe să folosească acest beneficiu și data la care expiră asigurarea privată.
- Prezintă-le care sunt alternativele pentru a accesa serviciile: numere de telefon, adrese de email, platforme, website, aplicație mobilă etc.
- Oferă-le acces la lista acoperirilor actualizată la zi, din care să poata afla ce servicii medicale pot accesa, dacă o afecțiune este acoperită și unde poate găsi clinica.
- Clarifică lucrurile ori de câte ori angajații întâmpină dificultăți în accesarea asigurării.
- Stabilește un canal de comunicare pentru transmiterea tuturor informațiilor de larg interes sau notificărilor individuale.
Încrederea angajaților în asigurarea privată de sănătate
Pe termen lung, ție, ca angajator, asigurarea de sănătate îți aduce creșterea productivității și creșterea loialității angajaților. Asigurarea de muncă îi face pe angajați să se simtă protejați și să aibă încredere într-un astfel de beneficiu deoarece:
- Îl pot folosi de câte ori au nevoie – sunt acoperiți și au acces la serviciile medicale oricând apare o problemă de sănătate.
- Rețeaua de clinici – e important să fie extinsă astfel încât angajații să aibă alternative pentru a beneficia de serviciile asigurării. Spre exemplu, pe signal-iduna.ro, îi vei putea găsi pe toți cei peste 600 de furnizori parteneri și punctele lor de lucru.
- Nu au cheltuieli surpriză când au probleme de sănătate – e mai important ca angajații să se concentreze pe rezolvarea problemei, și nu pe aspectele financiare.
- Existența serviciilor medicale în sistem privat – ai nevoie de o rețea de furnizori medicali care pune la dispoziția angajaților o varietate de servicii atât în funcție de specializarea medicală, cât și în funcție de preferințele asiguratului.
Ai nevoie de soluții flexibile pentru a oferi cea mai bună asigurare de sănătate atât șoferilor de vehicule, cât și oamenilor care desfășoară muncă de birou. Cu ore multe petrecute fie pe scaunul de șofer, fie pe scaunul de birou, ambele tipuri de meserii pot genera probleme de sănătate specifice unui stil de viata sedentar. Caută pachete de asigurări de sănătate private personalizate și adaptate nevoilor celor din compania ta.
Comentați?