Vânzările Toyota Motors Europe au urcat anul trecut la aproape 874.000 de vehicule, dintre care 209.000 de maşini au avut motorizări hibrid, a anunţat constructorul japonez. Comparativ cu 2014, livrările au înregistrat o creştere cu 17 %.
Modelele hibrid Toyota şi Lexus au avut, în 2015, o pondere de 24% în totalul vânzărilor, cu patru puncte procentuale peste rezultatul înregistrat în anul precedent. Livrările în Europa de Vest au reprezentat o treime din vânzările totale.
Rezultatele excelente în ceea ce priveşte vânzările de autovehcule hibrid demonstrează că europenii văd mai departe de fluctuaţiile de preţ ale carburanţilor şi sunt atraşi de celelalte avantaje ale acestui tip de motorizare. Nu mă refer doar la consum şi la emisii, ci, totodată, la costul de utilizare şi la plăcerea unui condus relaxant”, a explicat Johan van Zyl, preşedinte-director general al Toyota Motor Europe.
Obiectivul 2020: 400.000 de autovehicule hibrid
Vânzările Yaris au totalizat, anul trecut, 72.000 de unităţi, în creştere cu 23%, o treime din livrările pe piaţa europeană fiind hibride, a precizat Toyota.
Auris a afişat un avans de 12% (peste 78.500 de unităţi).
În ceea ce priveşte Lexus, vânzările modelelor hibrid au urcat la 41.000 de autovehicule, reprezentând 24% din total.
Odată cu lansările noului Prius şi al RAV4 hibrid, creşterea vânzărilor de autovehicule hibrid va continua în Europa. „Ţintim vânzări de 400.000 de autovehicule hibrid în 2020”, a punctat şeful Toyota Motor Europe.
Mai multe modele – noi sau restilizate – vor fi lansate pe piaţă în 2016: RAV4 hibrid, noul Hilux şi noul Proace.
Comentați?