Grupul Schaeffler va funcționa într-o manieră neutră in punct de vedere climatic începând cu 2040. Acest obiectiv implică întregul lanț de aprovizionare și este susținut de obiective ambițioase pe termen mediu în materie de sustenabilitate.
Producția proprie a companiei (domeniile de aplicare 1 și 2) va fi neutră din punct de vedere climatic încă din 2030, cu țelul de a evita trei sferturi din emisiile din cadrul producției până în 2025. Emisiile provenind de la intermediari și materii prime (domeniul de aplicare 3 – premergător) generate în lanțul de aprovizionare vor fi reduse cu 25% până în 2030. Până în 2040, Grupul Schaeffler va atinge, de asemenea, neutralitatea climatică în acest domeniu. Anul de referință pentru toate calculele este anul 2019. Pentru a atinge aceste obiective, compania se va concentra pe măsuri concrete de reducere a poluării, doar emisiile inevitabile fiind compensate prin măsuri compensatorii.
“Sustenabilitatea joacă un rol cheie în implementarea strategiei noastre corporative. Decarbonizarea Grupului Schaeffler până în 2040 este prioritatea noastră principală. Prin obiectivele definite și măsurile concrete, contribuim la realizarea obiectivelor Acordului de la Paris privind schimbările climatice. Acest lucru consolidează poziția noastră de partener tehnologic preferat și furnizor de soluții și produse durabile, de exemplu în segmentul mobilității electrice și al energiei regenerabile.”, a precizat Klaus Rosenfeld, CEO Schaeffler AG
Măsuri pentru o întreprindere neutră din punct de vedere climatic
Grupul Schaeffler urmărește o strategie clară pentru a-și atinge obiectivele autoimpuse și pentru a opera în mod neutru din punct de vedere climatic începând cu 2040. Măsuri specifice pentru divizii, regiuni și funcții sunt definite și implementate în întreaga companie, deoarece Schaeffler urmărește cu rigurozitate cursul pe care l-a setat cu câțiva ani în urmă. În mod concret, intensitatea de CO2 este acum inclusă în modelul de control la nivelul întregii companii de-a lungul întregului lanț valoric la Grupului Schaeffler, ceea ce înseamnă că impactul etapelor individuale de proces asupra climei poate fi înregistrat și controlat. Integrarea obiectivelor de sustenabilitate în structurile de remunerare ale nivelurilor de top management este, de asemenea, un angajament clar al companiei față de sustenabilitate.
Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro
TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:
Industria auto – între criza de componente și obiectivele de mediu
Comentați?