Compania FlixBus, care deține cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa, a devenit profitabilă la nivel de grup în 2017, pentru prima dată de când a fost fondată, în 2013. De asemenea, creșterea din Europa Centrală și de Est a fost una importantă: FlixBus a deschis un birou la București și conectează capitala României de 100 de destinații directe în 12 țări europene.
În 2017, compania FlixBus a adăugat 6 noi piețe la rețeaua sa, compania fiind acum prezentă în 26 de țări și oferă 200.000 de curse zilnice cu 1.400 de autocare de la 250 de parteneri. Compania a transportat 40 de milioane de pasageri în Europa în 2017, doar în cea mai aglomerată perioadă din sezonul rece, între 22 decembrie și 7 ianuarie, 2,5 milioane de pasageri călătorind cu autocarele verzi de-a lungul continentului. 22 decembrie a fost cea mai aglomerată zi a perioadei de Crăciun.
Creșterea a fost remarcabilă și în România. FlixBus a început activitatea pe piața locală la jumătatea anului 2016, dar și-a crescut oferta în 2017 odată cu noile parteneriate anunțate în timpul verii. Mulțumită numeroaselor destinații către Europa de Vest, traficul de pasageri a fost de 10 ori mai mare comparativ cu 2016.
CITEȘTE ARTICOLUL COMPLET AICI.
New Kopel Car Import, parte a SIXT Group România, a semnat cu...
•Flote Auto5 decembrie 2024Consiliul Concurenţei supune dezbaterii publice angajamentele propuse de Compania Națională „Aeroporturi București”...
•Flote Auto26 noiembrie 2024În primele 9 luni din acest an, faţă de perioada corespunzătoare din...
•Flote Auto26 noiembrie 2024Exporturile de mijloace de transport au crescut cu 3,7% în primele 9...
•Ada Ștefan11 noiembrie 2024
Comentați?