Advertisement

suceava
Home Infrastructură Fiecare miliard de euro neinvestit în infrastructură determină pagube de 10 mld. euro

Fiecare miliard de euro neinvestit în infrastructură determină pagube de 10 mld. euro

Un miliard de euro neinvestiţi sau furaţi din lucrări de infrastructură determină pagube de 10 miliarde de euro pe viitor, şi tocmai de aceea este absolută nevoie de un ministru care să stabilească clar care sunt obiectivele pentru ramura de transporturi, consideră Constantin Isac, vicepreşedintele UNTRR.

„În acest moment, noi nu acordăm niciun fel de credit celor care se ocupă de implementarea proiectelor de infrastructură. Din calculele făcute de specialişti, rezultă clar că un miliard de euro neinvestiţi sau furaţi din lucrări de infrastructură determină pagube de 10 miliarde de euro pe viitor. Tocmai de aceea este absolută nevoie de un ministru care să stabilească clar care sunt obiectivele pentru ramura de transporturi, fie ele rutiere, feroviare sau maritime. Până acum niciun ministru de la Transporturi nu a fost în stare să producă un plan coerent, să aibă o viziune viabilă asupra a ceea ce înseamnă dezvoltarea sectorului”, a spus Constantin Isac, vicepreşedintele Uniunii Naţionale a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR)

fiecare-miliard-de-euro-neinvestit-in-infrastructura-determina-pagube-de-10-mld-floteauto
Potrivit UNTRR, proiectul Master Planului de Transport nu va avea niciun fel de aplicare în viitor

Potrivit acestuia, proiectul Master Planului de Transport reprezintă doar „o poveste frumoasă”, fără niciun fel de concretizare în viitor.

„Din punctul nostru de vedere, proiectul Master Planului de Transport reprezintă doar o poveste frumoasă, care nu va avea niciun fel de aplicare pozitivă în viitor. Şi dacă ne vom întâlni peste cinci ani, vom constata că lucrurile stau cam la fel în ţara noastră. În plus, România se pare că îşi permite să nu facă niciun plan de dezvoltare pe transporturile rutiere, fapt care împiedică creşterea sectorului Transporturi şi dezvoltarea economică a ţării”, a mai spus vicepreşedintele UNTRR.

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Timișoara-Moravița
Infrastructură

9 oferte pentru construcția primului lot al Autostrăzii Timișoara – Moravița

Antreprenori din România, Bulgaria, Italia, Turcia și Ucraina au depus 9 oferte...

a3 Ploiești - Brașov
Infrastructură

Compania Națională de Investiții Rutiere a preluat proiectul Autostrăzii A3 Ploiești – Brașov

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a preluat de la Compania Națională...

Târgu Frumos - Lețcani
Infrastructură

Autostrada Unirii A8. Licitație pentru construcția tronsonului Târgu Frumos – Lețcani

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a transmis, astăzi, spre publicare în...

Sibiu - Făgăraș
Infrastructură

A început construcția Autostrăzii Sibiu – Făgăraș. Circulația ar trebui deschisă în 2028

Antreprenorul turc Maykol a demarat construcția Autostrăzii Sibiu – Făgăraș, pentru început...