Compania americană UPS anunţă extinderea programul de expediţii internaţionale de mărfuri periculoase, adăugând peste 300 de produse prin intermediul reţelei rutiere din Europa şi mai mult de 400 de noi categorii de mărfuri acceptate în reţeaua proprie de transport aerian.
De asemenea, compania a mărit şi cantitatea permisă de mărfuri periculoase care poate fi acceptată pentru expediere.
Tot mai multe companii din diferite industrii solicită transportul unor produse care sunt clasificate ca mărfuri periculoase. De exemplu, companiile din sectorul medical trebuie să transporte substanţe chimice pentru a curăţa echipamentul de laborator. Companiile de producţie industrială transportă vopsea, gaze comprimate, adezivi şi baterii, pe lângă alte mărfuri. UPS poate sprijini acum activitatea acestor companii, transportând acest tip de mărfuri în 36 de ţări.
UPS ajută companiile să îndeplinească cerinţe stricte şi complexe atunci când transportă mărfuri periculoase. Acum putem veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri oferindu-le o soluţie de tip one-stop, livrând atât mărfuri convenţionale, cât şi periculoase”, a declarat Nando Cesarone, preşedintele UPS Europe.
UPS utilizează aplicaţii tehnologice pentru a simplifica transportul coletelor, care respectă liniile directoare emise de Asociaţia Internaţională de Transport Aerian, Departamentul de Transport al SUA, Acordul European pentru mărfuri periculoase şi Organizaţia Internaţională a Aviaţiei Civile, o agenţie specializată a ONU.
Clienţii companiei pot folosi soluţia Worldship pentru a verifica dacă transporturile de mărfuri periculoase îndeplinesc toate cerinţele în vigoare şi notifică UPS când transporturile sunt pregătite pentru procesare.
Comnia americana organizează cursuri extinse de instruire pentru angajaţi şi adoptă măsuri de protecţie suplimentare pentru a se asigura că mărfurile periculoase sunt transportate în condiţii de siguranţă. Reţeaua integrată de transport a companiei utilizează ambalaje etanşe, containere rezistente la foc şi învelitori de protecţie împotriva incendiilor.
Comentați?