Advertisement

Drumul Expres Craiova - Piteşti
Home Infrastructură Drumul Expres Craiova – Piteşti. Tronsonul 2 ar putea fi gata înainte de termen

Drumul Expres Craiova – Piteşti. Tronsonul 2 ar putea fi gata înainte de termen

Tronsonul 2 de pe Drumul Expres Craiova – Piteşti, care face legătura între limita judeţelor Dolj şi Olt şi municipiul Slatina, ar putea fi finalizat înainte de termenul prevăzut în contract, a afirmat premierul Ludovic Orban după vizita de sâmbătă pe șantierul lucrării.

„Deja pe 70% se va ajunge în situaţia de a se putea turna asfalt. Podul peste Olt, care este spectaculos, este în faza de tablier metalic. Lucrurile evoluează foarte bine, sunt optimist că lucrările se vor termina înainte de termenul prevăzut în contract”, a menționat Ludovic Orban.

Drumul Expres Craiova – Piteşti este împărţit în 4 tronsoane:

Tronsonul 1 traversează localităţile Gherceşti, Pieleşti şi Robăneşti, cu plecare din Craiova, şi are o lungime de 17,7 km, va avea două pasaje şi şapte poduri, va costa 76 milioane de euro fără TVA. Lucrările au început în primăvara anului 2019, fiind realizate de italienii de la Tirrena Scavi.

Tronsonul 2 trece prin localităţile Balş, Barza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Milcov, Slatina şi Valea Mare, are o lungime de 40 km, va avea 10 poduri, inclusiv peste râul Olt, şi 5 pasaje. Costul total este de 217 milioane euro fără TVA. Tronsonul cuprinde și variatele de ocolire ale municipiilor Balș. Lucrările sunt realizate de asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade – Consitrans.

Tronsonul 3 Slatina – Colonești (31,75 km) va fi realizat de asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade. Valoarea contractului, semnat în data de 16 septembrie 2020, este de 670,7 milioane de lei fără TVA.

Tronsonul 4 (31,88 km) va fi realizat tot de asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade. Valoarea contractului, semnat în data de 16 septembrie 2020 este de 617,1 milioane de lei fara TVA. Construcția se desfășoară pe teritoriul județului Argeș și începe la sud de localitatea Lunca Corbului (km 89+300), traversează localitățile Albota și Costești, ocolește pe la sud localitatea Bradu, după care se racordează la Autostrada A1 București – Pitești la km 121+185.

 

CITEȘTE ȘI:

Nicușor Dan susține că problema locurilor de parcare în Capitală s-ar rezolva în 2 ani

Autostrada Sibiu-Pitești. 15 oferte pentru construcția Secțiunii 3 Cornetu – Tigveni

Poliția de Frontieră suplimentează personalul și numărul de artere în minivacanța de 1 Decembrie

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...