De Black Friday, Poşta Română livrează door-to-door sau în 600 de oficii poştale dedicate

Poşta Română a anunțat că peste 600 de oficii poştale îşi aşteaptă clienţii, începând din această săptămână, pentru ridicarea coletelor comandate de Black Friday pe site-urile partenerilor.
Poşta Română

Totodată, livrarea coletelor va fi posibilă şi direct la uşa destinatarului, în toate localităţile din ţară.

Încă de la începutul acestei luni, Poşta Română a alocat resurse suplimentare pentru a face faţă vârfului de activitate, din această perioadă şi a putea livra, zilnic, toate coletele comandate pe site-urile partenerilor, în perioada evenimentului Black Friday, susţin reprezentanţii companiei.

„Le recomand tuturor cumpărătorilor să apeleze cu încredere la serviciile Poştei Române de Black Friday. Pentru al şaselea an consecutiv, demonstrăm că suntem un partener serios şi consecvent, atât pentru companii, cât şi pentru persoane fizice şi vom arăta clienţilor noştri că Poşta Română oferă servicii de calitate şi eficiente„, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române.

Operatorul naţional de servicii poştale preia, sortează şi livrează coletele partenerilor la sediul subunităţilor poştale participante. Lista oficiilor cu program prelungit, în această perioadă, se regăseşte pe site-ul companiei, accesând link-ul: https://www.posta- romana.ro/gaseste-oficiu-postal.html.

„Totodată, coletele vor ajunge şi direct la uşa clienţilor, în fiecare localitate din România prin reţeaua de transport dedicată, care va asigura livrarea. Expediţiile sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare”, menţionează Poşta Română.

Compania va anunţa printr-un SMS când a sosit coletul la oficiul poştal din apropiere sau va notifica tot prin SMS când se va face contactarea telefonică pentru confirmarea zilei de livrare a trimiterii la uşa destinatarilor. Aceştia sunt avizaţi de către Poşta Română, printr-un SMS, pentru fiecare colet, în momentul în care acesta ajunge în oficiul ales de client sau când livrarea la uşa destinatarului se apropie. Clinţilor li se va comunica: numărul AWB al trimiterii, numărul şi programul oficiului poştal, precum şi suma de plată ramburs, dacă nu a fost deja achitată online, cu cardul.

Potrivit sursei citate, coletele conţinând comenzile efectuate în perioada Black Friday şi livrate în oficii vor fi păstrate până la 10 zile calendaristice, de la data sosirii în unitate, în funcţie de opţiunea partenerului de contract. De asemenea, clientul are opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poştale prin intermediul ghişeelor dedicate şi vizibil semnalizate sau door-to door în toate localităţile din România.

Clientul are posibilitatea de a returna coletul, timp de 30 de zile, prin intermediul celor peste 600 de subunităţi dedicate.

 

CITEȘTE ȘI:

Termenul de depunere a ofertelor pentru Tronsonul 3 de pe Autostrada Sibiu – Pitești, prelungit

Vânzările de autoturisme şi utilitare uşoare noi vor crește cu doar 0,7% în 2021. Raport PwC

 

Adaugati comentariu