Advertisement

Continental
Home Piaţa auto Industrie auto Continental dezvoltă arhitecturi de vehicule bazate pe servere cu unități zonale de control

Continental dezvoltă arhitecturi de vehicule bazate pe servere cu unități zonale de control

Odată cu introducerea în serie a așa-numitelor unități zonale de control (Zone Control Units – ZCU) pentru producătorii de mașini europeni și asiatici, Continental a implementat o altă componentă cheie a arhitecturilor bazate pe server, pe lângă computerele cu o performanță ridicată.

Compania a primit mai multe comenzi pentru această tehnologie de la producătorii de automobile din întreaga lume. Specialiștii în electronică de la Continental conduc dezvoltarea de vehicule definite prin software în întreaga lume. Unitățile zonale de control formează nivelul intermediar al arhitecturii electrice și electronice (E/E) bazate pe server în vehiculele definite prin software. Între nivelurile de senzori și actuatoare, precum și computerele cu o performanță ridicată, ZCU redistribuie arhitectura vehiculului și asigură interacțiunea fără sincope a componentelor electronice între domenii, reduc complexitatea și reprezintă cheia actualizărilor software over-the-air din vehicul.

„Cu computerele cu o performanță ridicată, suntem pionieri în nivelul de control superior al arhitecturilor de vehicule bazate pe server. Cu unitățile zonale de control, oferim și o soluție de nivel intermediar. Abordarea noastră de dezvoltare modulară bazată pe o platformă ne permite să începem producția de serie în puțin peste un an de la primirea unei comenzi. Acesta este modul în care aducem vehiculul definit prin software mai repede pe drum”, spune Jean-François Tarabbia, șeful departamentului Arhitecture and Networking din cadrul Continental.

Specialiști din România colaborează, în echipe internaționale, pentru dezvoltarea acestui produs. Echipa de proiect este distribuită în mai multe sedii din România (Timișoara, Iași) și alte țări europene. Inginerii și specialiștii din țară dezvoltă funcții complexe precum actualizarea software „over the air” având în vedere și cele mai recente cerințe în materie de securitate cibernetică. În plus, alte funcții principale vizează funcționarea iluminatului, accesul în vehicul ș.a.

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

Afacerile din transporturi au scăzut cu 6,5 % în primele 2 luni din 2024

Autostrada Alternativa Techirghiol, pregătită de licitația pentru proiectare și execuție

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

ACAROM
Industrie auto

ACAROM: Producția auto din România a crescut cu 8,7% în primul semestru, la 292.378 de unități

În primele șase luni din 2024, producția de automobile în România a...

Twingo E-Tech Electric
Industrie auto

Renault va produce în Slovenia, modelul Twingo E-Tech Electric, cu un preț sub 20.000 de euro

Renault şi Guvernul sloven au încheiat un memorandum de înţelegere pentru producţia...

AutoturismeFlotă verdeIndustrie auto

Sunt SUV-urile electrice o investiție bună?

Nu mai este o noutate faptul că piața autoturismelor electrice este în...

ContiTech
Industrie auto

Continental are la Timișoara unul dintre cele mai mari laboratoare de testare ContiTech din Europa

Compania de tehnologie Continental a inaugurat, în cadrul ContiTech Timișoara, noua locație...