Advertisement

DN 1
Home Infrastructură CNAIR transmite un avertisment constructorului lotului Chețani-Câmpia Turzii, parte din A3

CNAIR transmite un avertisment constructorului lotului Chețani-Câmpia Turzii, parte din A3

Reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii (CNAIR) l-au avertizat pe constructorul lotului Chețani-Câmpia Turzii, parte din Autostrada Transilvania A3, că vor lua decizii menite să ducă la finalizarea proiectului, în condițiile în care lucrările sunt sistate, iar cele deja executate se degradează.

”Lipsa activității pe șantierul Chețani-Câmpia Turzii, situația dramatică a subcontractorilor, cât și degradarea lucrărilor deja realizate, cu alte cuvinte situația îngrijorătoare de pe șantierul autostrăzii A3, obligă la o analiză mai atentă în perioada imediat următoare și, implicit, la luarea unor decizii menite să ducă lucrurile înainte. Știm că sunt probleme și, tocmai din acest motiv, trebuie să luăm decizia cea mai bună. Așa cum v-am obișnuit, vă vom informa despre toate deciziile pe care le vom adopta pentru a finaliza acest proiect”, au afirmat reprezentanții CNAIR.

Încă din luna septembrie, premierul Ludovic Orban i-a transmis constructorului Straco, aflat în insolvență, că se așteaptă ca tronsonul Chețani-Câmpia Turzii, să fie gata până la 1 iulie 2021, altfel îl va înlocui.

În luna septembrie, stadiul fizic al lucrărilor era de 38%.

Contractul, în valoare de 280 de milioane de lei, a fost semnat cu patru ani și jumătate în urmă, în mai 2016. Lucrările ar fi urmat să dureze 16 luni.

Finalizarea lucrărilor a fost prelungită de cinci ori. Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, spune că antreprenorul, asocierea Straco Grup – Specialist Consulting – Total Road, a licitat de la început mult sub valoarea lucrării, la 46%.

Tronsonul Chețani-Câmpia Turzii este lotul al treilea de pe sectorul 2A Ogra – Câmpia Turzii. Este, de altfel, și singurul lot nefinalizat care blochează circulația continuă între Ungheni și Nădășelu, în lungime de 108,4 km.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Autostrada Transilvania, după 17 ani. Se circulă doar pe 88 km din 416 km

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...

DN 69
Infrastructură

Un pas înainte pentru finalizarea legăturii dintre Autostrada Arad – Timișoara și DN 69

Contractul pentru finalizarea drumului de legătură dintre Autostrada A1 Arad – Timișoara...