Advertisement

DN 7 Bâldana - Titu
Home Infrastructură Nou câștigător pentru lărgirea la 4 benzi a DN 7 Bâldana-Titu. Renault aşteaptă modernizarea de 14 ani

Nou câștigător pentru lărgirea la 4 benzi a DN 7 Bâldana-Titu. Renault aşteaptă modernizarea de 14 ani

Ca urmare a finalizării procesului de reevaluare a ofertelor, CNAIR a desemnat un nou câștigător pentru proiectarea și execuția lărgirii la 4 benzi a DN 7 Bâldana-Titu. Ofertantul declarat câștigător este Asocierea Cosedil – Chirulli Andrea Impresa Individuale – Total Road – BIT Invest, cu preţul de 242,36 milioane de lei fără TVA.

Anterior, câștigătorul desemnat al licitației a fost Asocierea Mavgo Holfind – BDU Maxi Construct, cu o valoare de 239 milioane de lei fără TVA.

Durata contractului este de 26 de luni (6 luni perioada de proiectare și 20 de luni perioada de execuție a lucrărilor), iar perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

DN 7 Bâldana – Titu este una dintre cele mai importante şosele care tranzitează jud. Dâmboviţa, care astăzi nu mai face faţă traficului de persoane şi mărfuri aflat într-o continuă creştere.

Povestea modernizării DN 7 Bâldana – Titu a început în 2007, când Guvernul de atunci încheia cu Renault un memorandum pentru îmbunătăţirea condiţiilor de acces rutier pentru investiţia din zona Titu – Boteni.

Au trebuit, însă, să treacă 10 ani, pentru ca autorităţile din Bucureşti să-şi amintească de promisiune. Astfel, în 2017, CNAIR a organizat licitaţia pentru lărgirea la 4 benzi a şoselei, între localităţile Bâldana şi Titu (km 30+950 – 52+350). Au fost primite şapte oferte, durata contractului fiind de 84 de luni, din care 4 luni proiectare, 20 luni execuţie şi minim 60 luni perioada de garanţie.

Între timp, CNAIR a depus şi cerere pentru obţinerea de fonduri nerambursabile, valoarea totală a proiectului fiind de 299 milioane de lei. Lucrurile păreau că merg bine, însă, câştigătorul licitaţiei – Porr Construct – nu a mai putut susţine investiţia pentru modernizarea DN 7 Bâldana-Titu. Oferta sa din 2017 nu prevăzuse apariţia, doi ani mai târziu, a OUG 114, care a crescut salariul minim pe ramura de construcţii la 3.000 de lei/lună.

De abia în 2020 licitația a fost reluată, dar surprizele nu au întârziat să apară. În iulie 2021, dintre cele 5 oferte depuse, CNAIR a desemnat drept câștigător Asocierea Mavgo Holfind – BDU Maxi Construct, însă după contestația admisă de CNSC, ofertele au trebuit reevaluate.

Noul câștigător desemnat acum este Asocierea Cosedil – Chirulli Andrea Impresa Individuale – Total Road – BIT Invest, însă, potrivit CNAIR, ”semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire”

 

CITEȘTE ȘI:

Transport mobila? ProfessionalMovers.ro!

Luni s-a deschis circulația pe DN 5D, drumul de legătură dintre DN 5 și Vama Giurgiu

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Sărățeni - Joseni
Infrastructură

Documentația pentru lotul montan Sărățeni – Joseni, parte din A8, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNAIR) a transmis, spre validare, către Agenția...

Pantelimon
Infrastructură

Viitorul nod rutier Pantelimon va realiza legătura între Autostrada București A0 și DN 3

Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor a avizat Studiul de Fezabilitate necesar construirii...

București - Giurgiu
Infrastructură

3 posibile variante de traseu pentru drumul de mare viteză București – Giurgiu

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR) a aprobat...

Timișoara - Moravița
Infrastructură

Și cel de-al doilea lot al Autostrăzii Timişoara – Moraviţa a fost lansat în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că a...