Advertisement

Inteligența Artificială
Home Piaţa auto Autoturisme Ce figuri de animale asociază Inteligența Artificială mărcilor auto. Tesla – ghepardul, BMW – vulturul

Ce figuri de animale asociază Inteligența Artificială mărcilor auto. Tesla – ghepardul, BMW – vulturul

Compania de leasing Gowago, cu sediul în Elveția, a utilizat Inteligența Artificială – Chat GPT-4 și platforma Midjourney – pentru a ilustra percepția șoferilor asupra diferitelor mărci de mașini printr-o figură animală.

Inteligența Artificală și Chat-GPT sunt din ce în ce mai prezente în viața cotidiană. Dacă aceste inovații pot fi uneori înfricoșătoare, mai ales prin dimensiunea lor dezumanizantă, ele pot deveni uneori și surse de divertisment.

Într-o postare pe rețelele de socializare, cofondatorul companiei de închiriere Gowago a dezvăluit că a folosit Chat-GPT4 și Midjourney, generatorul de imagini cu ajutorul Inteligenței Artificiale, pentru transpune în ilustrații cu animale cei mai apreciați constructori auto în Elveția.

Astfel, renumită pentru capacitatea sa de inovație, viteză și spiritul său vizionar, companiei americane Tesla i-a atribuit, ca animal totem, ghepardul.

Inteligența Artificală

Beneficiind de atribute precum fiabilitatea, versatilitate și atitudine prietenoasă, grupul Volkswagen întruchipează Labradorul.

Inteligența Artificală

În același timp, constructorul premium german BMW, apreciat pentru precizia, concentrarea și excelența sa, poartă penele unui vultur maiestuos în costum și cravată.

Inteligența Artificală

La rândul ei, marca cehă Skoda este simbolizată de un urs, sinonim cu ingineria, caracterul practic, fiabilitatea și simplitatea.

skoda

Toyota își vede fiabilitatea, calitatea și angajamentul față de mediu transformându-se în trăsăturile unei broaște țestoase amabile și pașnice.

toyota

Cu flerul său italian, simplitate și apetit pentru viteză, marca Fiat este personificată de un ogar în ochelari de soare.

fiat

Pe de altă parte, Mercedes, definit prin cuvintele prestigiu, inteligență și lux, este văzut sub penele unui corb.

mercedes

O comparație interesantă este realizată și pentru Peugeot, a cărui moștenire, eleganță și încredere îl transformă într-un păun.

peugeot

Prin progresul tehnologic de vârf, prin angajamentul față de mediu și luxul pe care îl prefigurează, marca Audi ia forma unui cerb.

audi

Pe de altă parte Volvo, un grup construit pe siguranță, inginerie robustă și o conștientizare semnificativă asupra mediului, evocă un urs polar, pe jumătate aventurier, pe jumătate hipster.

volvo

 

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Contract semnat pentru drumul de legătura între Autostrada A1 și DX12 Craiova – Pitești

ABB E-mobility prezinta HVC360, următoarea generație în soluțiile de încărcare a flotei

 

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

MG3
Autoturisme

Test MG3. Sufletul petrecerii!

Comisia Europeană îi mângâie pe creștet. Micuții au emisii de CO2 infime,...

Citroën
Autoturisme

Test Citroën C3 și e-C3. Provocare acceptată!

S-au limpezit apele în grupul Stellantis, iar Citroën a primit poate cel...

AutoturismePiaţa auto

Subaru Forester, a șasea generație, prezentat în România

Prezentat în România la SAB 2024, Subaru Forester este un model cheie...