gefco
Home Transporturi Ce au însemnat 2 ani de pandemie pentru transporturile de tip Time Critical

Ce au însemnat 2 ani de pandemie pentru transporturile de tip Time Critical

Pandemia a afectat puternic economia, iar industria auto, dar și cea farmaceutică au fost printre cele mai impactate de la debutul ei. Producătorii, furnizorii, dar și operatorii de transport și companiile logistice specializate în acest domeniu au fost nevoiți să-și adapteze serviciile noilor nevoi survenite din situații de urgență în aceste sectoare de activitate.

Zona de producție s-a confruntat cu un risc important din cauza întreruperii lanțurilor de aprovizionare globale, ceea ce a dus la pierderi importante de venituri și a afectat negativ economia mondială. În pandemie, după o perioadă scurtă în care industriile nu și-au mai putut continua activitatea, a urmat o creștere, estimată de specialiștii Gefco, de peste 50% a segmentului de transporturi speciale și time critical, în toate sectoarele de business cu accent pe cel medical și farmaceutic.

Deși înainte de pandemie companiile din domeniul auto își reduseseră cotele planificate anual pentru servicii time critical, în prezent, în contextul crizei semiconductoriilor și nu numai, se revine la bugetarea serioasă a acestora. Transporturile time critical pot fi: planificate, cu livrare “just in time” pe rute fixe, regulate, cu livrare la data exactă sau adaptate situațiilor neprevăzute, care pot afecta lanțul comercial, iar serviciile TCS sunt necesare până la restabilirea fluxului normal al lanțului logistic. Astfel de situații neprevăzute pot fi: nelivrarea la timp a materiei prime, probleme tehnice ale lanțului de producție (de exemplu utilaje care se pot defecta), probleme de calitate, creșterea bruscă a volumului de comenzi etc. În industriile deservite de Gefco, nelivrarea la timp a componentelor sau materiilor prime generează pierderi cuprinse între 3000 și 15.000 euro / oră cauzate de replanificarea sau intreruperea producției.

 

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

Șase ofertanți pentru construcția a două sectoare din Autostrada A3 Transilvania

Statistici 2021. Slalom printre realitățile industriei și pieței auto

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Gara de Nord - Gara Progresul
Transporturi

Licitație pentru extinderea magistralei de metrou M4, Gara de Nord – Gara Progresul

Primăria Sectorului 4 din București, în calitate de lider de asociere, alături...

bicicleta
Transporturi

Instituțiile UE se angajează să încurajeze mersul cu bicicleta în întreaga Europă

Uniunea Europeană face încă un pas important în reducerea emisiilor generate de...

afacerile din transporturi
Transporturi

Afacerile din transporturi, în scădere cu aproape 20% în luna ianuarie 2024

Cifra de afaceri din serviciile de piaţă prestate în principal întreprinderilor a...

trafic
Transporturi

În orele de vârf, șoferii bucureșteni pierd anual în trafic 150 de ore

Capitala României ocupă un dezonorant loc 4 în Topul oraşelor în care...