Advertisement

Focșani - Brăila
Home Infrastructură Cât vor costa drumurile expres Bacău – Piatra Neamț și Focșani – Brăila

Cât vor costa drumurile expres Bacău – Piatra Neamț și Focșani – Brăila

Consiliul Tehnico Economic al Ministerului Transporturilor a avizat, joi, indicatorii necesari construcției Drumului Expres Bacău – Piatra Neamț, iar, în aceeași zi, Guvernul i-a aprobat pe cei pentru realizarea Drumului Expres Focșani – Brăila, a anunțat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Drumul Expres Bacău – Piatra Neamț va avea o lungime de aproximativ 51 de km și va asigura legătura între A7, DN 2 și DN 15.

Pe traseul acestuia, care va tranzita județul Bacău pe o lungime de 22,45 km și județul Neamț pe o lungime de 28,55 km, se vor construi:
– 6 viaducte
– 17 pasaje
– 7 poduri
– 2 Spații de Servicii
– 1 Centru de Intreținere și Coordonare
– 5 noduri rutiere (Nod rutier A7, Nod rutier Racova, Nod rutier Podoleni, Nod rutier Savinești și Nod rutier Piatra Neamț).

Bacău - Piatra Neamț

Valoarea totală pentru construcția acestui Drum Expres este estimată la 7,69 miliarde de lei (fără TVA).

După avizarea în Consiliul Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Național și Locuințe și aprobarea indicatorilor tehnico-economici prin Hotărâre de Guvern, se va putea pregăti lansarea în licitație a contractului pentru proiectare și execuție.

Undă verde de la Guvern pentru Drumul Expres Focșani – Brăila

Drumul expres Focșani – Brăila va avea o lungime de 73,52 km, iar pe traseul său vor fi construite:
– 57 de poduri/pasaje/structuri casetate,
– 6 noduri rutiere,
– 6 parcări.

Proiectul prevede inclusiv plantarea a 155 de hectare de perdele forestiere cu rol anti-înzăpezire.

Valoarea investiției va fi de 6,75 miliarde lei, fonduri asigurate din Programul de Transport și de la bugetul de stat. Durata de execuție este de 36 luni.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Vineri, 7 iunie, se redeschide circulația rutieră pe Transfăgărășan

 

Observatorul Arval pentru Mobilitate 2024: 9 din 10 manageri spun că flotele lor vor crește sau vor rămâne stabile în următorii 3 ani

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Autostrada de Centură București
Infrastructură

Autostrada de Centură București. Sectorul dintre DN 4 și Autostrada A2 va fi deschis în iulie

Traficul rutier pe încă un sector din Autostrada de Centură București, între...

Podul peste Canal
Infrastructură

Cinci oferte pentru reparații capitale la Podul peste Canal de la Călărași, amplasat pe DN 3B

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit 5 oferte pentru...

podurile
Infrastructură

Podurile de la Basarabi și Poarta Albă intră în reabilitare. Finanțare din fonduri europene

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat contractele pentru...

București - Giurgiu
Infrastructură

Două variante pentru punctul de plecare al drumului de mare viteză București – Giurgiu

Autostrada București – Alexandria (A6) cu profil prevăzut de 3 benzi pe...