Advertisement

Home Administrare flote Castrol a împlinit 30 de ani în România: Împreună în Viitor

Castrol a împlinit 30 de ani în România: Împreună în Viitor

Castrol, lider global în lubrifianți și parte a grupului bp, a sărbătorit 30 de ani de prezență în România printr-un eveniment de amploare desfășurat în cadrul restaurantul Aria TNB, pe acoperișul Teatrului Național, la km 0 al Bucureștiului.

Evenimentul a adunat sub același acoperiș partenerii și colaboratorii Castrol care au fost și au rămas alături de brand în tot acest timp, în această frumoasă călătorie. Sub conceptul „Împreună în Viitor,” care simbolizează nu doar o promisiune pentru parteneri că vor continua să evolueze împreună, Castrol și-a exprimat angajamentul față de inovație, precum și dorința de a-și extinde orizonturile prin proiecte ambițioase care vizează explorarea spațiului în cadrul inițiativei „Castrol Forward to the Moon”, proiecte care fac uz de expertiza și know how-ul Castrol în explorarea spațiului.

Evenimentul a coincis și cu rebrandingul global al Castrol, menit să reflecte poziționarea unică a brandului, precum și adaptarea sa la schimbările din piață. Fundamentul procesului de rebranding l-a reprezentat angajamentul constant al Castrol pentru inovație și performanță, iar tranziția către noua identitate are loc treptat, urmând a fi vizibilă în toate operațiunile europene până în 2024.

Head of Country Castrol România, Marian Dragan, a subliniat: „Această aniversare marchează un moment de maturizare important, atât pentru business, cât și pentru brandul nostru. Ne-am construit identitatea și parteneriatele pe valorile și principiile Castrol, iar astăzi privim în viitor cu încredere și determinare.

În cadrul serii, au luat cuvântul și doi lideri ai echipei de management Castrol Europa:

  • Jaime Garcia, Sales Manager Automotive Castrol Europe, a dezvăluit planurile de viitor ale Castrol și integrarea României în strategia globală a brandului
  • Vesna Di Tommaso, Vice President Castrol Europe, a vorbit despre schimbările la nivelul identității vizuale și a ambalajelor, subliniind importanța acestora nu doar în comunicare, ci și în procesele logistice ale companiei.

Un moment special a fost și prezentarea lui Stuart Pearce, fost jucător și manager de fotbal de renume internațional, care a împărtășit perspectivele sale despre echipă, performanță și leadership.

Acesta a fost urmat de recunoașterea a câtorva momente cheie din istoria impresionantă a Castrol în România.

Evenimentul s-a încheiat cu un cuvânt de mulțumire al Head of Country Castrol România, Marian Dragan, către toți participanții, pentru contribuția lor la succesul celor 30 de ani de Castrol în România:

Fără susținerea voastră constantă, nu am fi ajuns aici. Suntem recunoscători pentru parteneriatele solide pe care le-am creat împreună și suntem pregătiți să continuăm să fim nu doar liderii de piață ai prezentului, ci și ai viitorului.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Administrare floteFlotă verde

Cum a redus HP emisiile de CO2 și costurile flotei

Adoptarea vehiculelor hibride, reducerea numărului de furnizori și dimensionarea corectă a flotei...

flote auto
Administrare flote

Dimensionarea corectă a unei flote auto în 5 pași simpli

Dimensionarea corectă a unei flote auto este un exercițiu strategic important care...

Flote Auto
Administrare flote

A apărut revista FLOTE AUTO, mai 2024

A apărut numărul 100 al revistei FLOTE AUTO, mai 2024, cu un...

emisiile
Administrare floteFlotă verde

Majoritatea flotelor europene riscă să rateze obiectivele obligatorii privind emisiile de CO2

Majoritatea companiilor europene sunt cu mult întârziate în ceea ce privește obligațiile...