Advertisement

Home Piaţa auto Industrie auto Can-Am Maverick Trail Base 700 te poartă pe cele mai dure trasee montane

Can-Am Maverick Trail Base 700 te poartă pe cele mai dure trasee montane

Gama de side-by-side-uri tip sport Can-Am Maverick Trail a constructorului din Canada se remarcă prin lățimea de 50 inch, favorabilă pentru pilotarea pe cele mai înguste trasee de munte. Pasionații de aventuri 4 x 4, care doresc să exploreze cele mai remote zone montane se pot baza cu încredere pe modelul de SxS Can Am Maverick Trail Base 700, un SSV special conceput pentru a asigura o experiență de riding pe placul celor mai exigenți rideri. Confortabil, agil și adaptabil, modelul Maverick Trail Base 700 beneficiază de motorizarea Rotax eficientă și de multiple dotări moderne.

Pe piață vei găsi întregul lineup de UTV Can Am Can-Am Bombardier, alături de o paletă completă de echipamente off road de protecție și diverse accesorii.

Can-Am Maverick Trail Base 700 te poartă pe cele mai dure trasee montane

SxS Can Am Maverick Trail Base 700 vine echipat cu un motor monocilindru, Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency), 52 cai putere, 650 cc, răcit cu lichid, prevăzut cu sistem electronic de control al accelerației (Intelligent Throttle Control) iTC și cu injecție electronică (Electronic Fuel Injection) EFI. Riderul dispune de pornire electrică și de tracțiune selectabilă 2WD / 4WD cu diferențial frontal autoblocabil Visco-Lok. Motorul este cuplat la o cutie automată CVT cu frână de motor și protecție electronică pentru curea Electronic Drive Belt Protection, trepte L / H / N / R / P. Pachetul este completat de servodirecție și sistemul de asistență la pilotare Electronic Hill Descent Control (control la pilotarea în pantă) și modurile SPORT / ECO.

La nivel de șasiu, se remarcă echiparea cu suspensia față cu braț dublu în A și basculă, cursa de 254 mm, suspensia spate TTA cu basculă, lungimea cursei 267 mm și amortizoare pe gaz. Acest vehicul 4 x 4 de teren marca BRP deține anvelope Carlisle ACT (26 x 8 x 12 inch pe față și pe spate) și jante 12 inch din oțel. Puterea de frânare superioară în orice condiții este asigurată prin dotarea cu frâne pe discuri hidraulice, 220 mm pe față și pe spate, etriere cu două pistoane. Modelul dispune de scut de protecție complet pentru a depăși toate obstacolele ivite pe traseu. Garda la sol este de 254 mm (10 inch).

Look-ul modern și dotările de ultimă oră fac din Maverick un veritabil aliat pentru plimbări de agrement pe cele mai dure trasee de munte

Cabina profilată dispune de aprobare ROPS. Capacitatea cargo este de 136 kg, în timp ce capacitatea totală de depozitare este de 20.2 litri (compartiment mănuși 15.6 litri, depozitare pilot 1.5 litri, consolă centrală și suporturi pentru pahare 3.1 litri). Can-Am Maverick Trail Base 700 oferă o capacitate de remorcare de 680 kg și dispune de rezervor de 38 litri.

Comunicarea rider – vehicul se realizează prin intermediul unui bord modern cu display digital lat de 4.5 inch (114 mm), ce asigură accesul facil la toate datele importante pentru călătorie (vitezometru, tahometru, indicatori ore, poziție treaptă de viteză, combustibil, mod Sport / Eco, centură șa și indicator 4 x 4, indicatori diferențial față și spate, voltaj baterie, ceas, temperatură motor). În completarea specificațiilor înalte mai vin următoarele: magnetou 650-W, priză tip DC în consolă (20-A), sistem de iluminare cu două reflectoare 55 W și stopuri LED, ghidon ajustabil, bară de protecție integrată pe față, cârlig remorcare 2 inch.

Suma de atribute tehnice la ultimele standarde în domeniu, look-ul modern și dotările de ultimă oră fac din modelul Can-Am Maverick Trail Base 700 un veritabil aliat pentru plimbări de agrement pe cele mai dure trasee de munte, în deplin confort pentru rider și un pasager. SSV-ul este disponibil și în variantă cu omologare T (tractor).

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

AutoturismeIndustrie auto

Tehnologia inovatoare Q4 debutează pe Alfa Romeo Junior

Totul este pregătit pentru debutul dinamic al modelului Alfa Romeo Junior Hybrid...

BYD
Industrie auto

BYD decide în următorii 2 ani unde își va construi a treia fabrică în Europa

Un nou jucător în peisajul auto global, compania chineză BYD (Build Your...

baterii
Flotă verdeIndustrie auto

Pentru baterii, Europa ar putea rămâne dependentă de importuri. Studiu ISI

Este puțin probabil ca Europa să-și poată produce până în 2030 necesarul...