Producătorul chinez de vehicule electrice BYD a anunțat semnarea unui acord de 100.000 de mașini cu Uber, aceasta fiind cea mai recentă mișcare strategică dintr-o serie care ilustrează modul în care parteneriatele pentru livrarea de flote stau la baza abordării internaționale a politicii de vânzări.
Acordul multianual cu Uber acoperă inițial Europa și America Latină, urmând să se extindă pentru a include Orientul Mijlociu, Canada, Australia și Noua Zeelandă.
BYD a declarat că parteneriatul le va oferi șoferilor Uber „cel mai bun preț” și finanțare pentru vehicule.
Uber supraveghează cea mai mare flotă de vehicule electrice la cerere din lume și, astfel, oportunitatea de a ajunge la milioane de consumatori de servicii de ride-hailing reprezintă un canal de marketing puternic pentru BYD pentru a atrage viitori clienți.
Sondajele efectuate printre șoferii Uber au arătat că prețul și disponibilitatea finanțării sunt principalele bariere în calea adoptării vehiculelor electrice, așa că BYD și Uber promit oferte de finanțare și leasing, precum și reduceri la încărcarea vehiculelor, la întreținerea lor sau la asigurare, în funcție de condițiile pieței locale.
Stella Li, vicepreședinte executiv al BYD și CEO al BYD Americas, a precizat că noua colaborare marchează o nouă eră în electrificarea mobilității urbane.
Luna trecută, BYD a semnat un memorandum de înțelegere cu compania globală de leasing operațional Ayvens, care operează cea mai mare flotă de vehicule electrice multimarcă din lume, pentru a sprijini distribuția de mașini electrice și vehicule comerciale ușoare atât pentru flote, cât și pentru clienții de retail din Europa. Acordul include o soluție de leasing white label cu servicii complete livrată de Ayvens, pe care dealerii BYD o pot oferi IMM-urilor.
CITEȘTE ȘI:
6 sfaturi pentru închirierea mașinilor de flotă pe termen scurt sau lung
Comentați?