Advertisement

Badsi Nissan
Home Piaţa auto Badsi – de la insolvență la profit

Badsi – de la insolvență la profit

Au trecut puțin peste 3 ani de când Badsi, cel mai mare dealer Nissan înaintase cererea de insolvență. Acum însă, compania reintră pe profit. Cum a fost posibilă revenirea? Aflăm din lecția pe care ne-o predă Paul Badea, CEO Badsi.

După nici 3 ani de la intrarea în procedura voluntară de reorganizare, Badsi se ridică din propria cenușă, bifând primul an de succes. De la începutul anului, numărul de vehicule pe care le-a comercializat a fost de 650, iar gradul de încărcare a atelierelor a fost de 91%. Bazându-se pe aceste rezultate, reprezentanții Badsi preconizează o creștere cu 40% a vânzărilor pentru 2016, comparativ cu 2015. CEO-ul Paul Badea ne explică în ce a constat cea mai importantă parte din tactica de revenire a companiei.

Poate una dintre cele mai importante decizii, cu beneficii imense asupra evoluției business-ului, a fost concentrarea tuturor operațiunilor în locația din Şos. Pipera. Am reușit să închiriem sau să vindem locațiile din Nordul Bucureștiului și am comasat toată activitatea într-un singur punct de lucru. Era bine să fi luat această decizie chiar mai devreme, pentru că avantajele care au decurs de aici au fost însemnate: de la diminuarea costurilor, până la omogenizarea echipei. De departe, cel mai mare avantaj este reprezentat de eficiența operațională, la care am fost forțați din cauza spațiului restrâns în care am fost nevoiți să ne derulăm activitatea. Am fost obligați să creăm sisteme care să asigure un flux continuu, pentru a putea desfășura același volum de lucru sau chiar mai mare, într-un spațiu redus la jumătate.”

Badsi Nissan

 

Iar asta nu e tot. Odată intrat pe linie ascendentă, dealerul Nissan își ridică pretențiile: pentru 2017 se urmărește reînceperea investițiilor în sisteme și echipamente care să aducă maximum de eficiență proceselor interne.Un alt scop important este creșterea calității serviciilor, urmărindu-se ca dezvoltarea să se bazeze pe recomandările actualilor clienți, care îi pot atrage și pe alții noi.   

” Focusul principal pentru anul 2016 este asigurarea profitului necesar realizării investițiilor pe care ni le dorim în 2017. Din punct de vedere al dezvoltării, strategia noastră este să ducem procesele pana la nivelul la care să putem crea un standard pe care ulterior să-l implementăm și în alte locații. Ne bazăm dezvoltarea pe cât de eficient suntem capabili să gestionăm nevoile clienților noștri și mai puțin pe ce volum de lucrări putem acoperi. Vrem o creștere calitativă mai degrabă decât una cantitativă. Anul 2017 va fi dedicat investițiilor în calitate. De la workshop-uri și training-uri, la tehnologii wireless și soft-uri, toate au un sigur scop: de a crea cea mai plăcută experiență într-un dealership din România”, încheie Paul Badea, CEO Nissan.

Badsi Nissan

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

AutoturismePiaţa auto

Noul Fiat 600 este disponibil în România

FIAT revine în segmentul B cu noul Fiat 600. Supranumit fratele mai...

Volkswagen California
Piaţa auto

Volkswagen California. O nouă generație pentru legendă

California este furgoneta-camper iconică. După ce a construit peste 280.000 de unități...

Înmatriculările de autoturisme noi
Piaţa auto

Înmatriculările de autoturisme noi în UE au urcat cu 4,6%. România, pe locul 14

În primele 5 luni din 2024,  înmatriculările de autoturisme noi în Uniunea...

Piaţa auto

Colaborare IVECO – Foton în domeniul vehiculelor comerciale

IVECO și Foton, unul dintre cei mai importanți producători de vehicule comerciale...